מערכת COL | יום כ"ז תשרי ה׳תשע״ח 17.10.2017

חודש החגים בדימונה > תמונות מסכמות

שלוחי הרבי בדימונה, בראשות הרב ישראל גליס מסכמים חודש תשרי מלא וגדוש בפעילות • תפילות, קמפיין בדיקת מזוזות, אירועי תרבות יהודיים, מבצע ד' מינים ועוד... • לכתבה המלאה
חודש החגים בדימונה > תמונות מסכמות
חודש מלא וגדוש עבר על שליחי הרבי בדימונה, בראשות הרב ישראל גליס.

לקראת ראש השנה יצא בית חב"ד בקמפיין בדיקת מזוזות מאסיבי, בניצוחו של מנהל מרכז הסת"ם הרב אורי שחר, והשלוחים בשכונות העיר ביקרו בבתי התושבים. כמו כן נערכו ביקורים בגני הילדים בעיר על מנת לערוך הכירות עם השופר ועם תכני החג. לקראת החג חולקו על ידי בית חב"ד עופות למען הנזקקים.

במהלך ראש השנה התקיימו תקיעות שופר מרכזיות במרכזים, בפארקים ובשכונות. ליום הכיפורים הוקם בית כנסת פתוח בשכונת ממשית, ע"י השליח בשכונה הרב נתאי פש. המקום היה צר מלהכיל את מאות התושבים ששמחו על ההזדמנות לחוות את היום הקדוש.

לקראת חג הסוכות ביקרו השלוחים שוב בגני הילדים ובתי הספר, הפעם עם ארבעת המינים. לקראת החג הוקמו 4 סוכות מרכזיות: במרכז המסחרי, סוכה למטייל בפארק אגם דימונה, בשכונת נווה חורש ע"י השליח בשכונות צפון העיר הרב מנדי גליס, ובשכונת ממשית ע"י הרב השליח הרב נתאי פש, שם התאפשר לכל יהודי לקיים את מצוות ארבעת המינים. כמו כן, ביקרה בעיר הסוכה הניידת של צעירי חב"ד, ומשכה אליה קהל רב.

במהלך החג התקיים מפגש בין ראש העיר בני ביטון לרב בנימין גליס, השליח לשכונת השחר ומנהל הפעילות, בהפנינג גדול שהתקיים בשכונה החדשה, שם זוכו יהודים רבים במצוות החג.

במהלך ימי חול המועד התפתחה התוועדות ספונטנית בסוכתו של הרב ישראל גליס, עם מעגל מקורבים מצומצם. השמחה הרקיעה שחקים ויחד הוחלט שכולם יסעו לרבי בכינוס השלוחים, עם כל השלוחים בעיר.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.