מערכת COL | יום כ"ו תשרי ה׳תשע״ח 16.10.2017

שמחת בית השואבה וטקס חנוכת הגנים בקרית גת

בחול המועד סוכות התקיים במתחם המוסדות של חב"ד קרית גת שמחת בית השואבה וטקס חנוכת הגנים החדשים ● במהלך הערב, התקיים הפנינג ענק במתחם המוסדות. הנחה את האירוע בטוב טעם, מי שניהל את הגנים כ-30 שנה הרב גרשון לוין ● לכתבה המלאה
שמחת בית השואבה וטקס חנוכת הגנים בקרית גת
צילום: לוי ישראלי
ביום שני ד' של חול המועד סוכות התקיים במתחם המוסדות של חב"ד קרית גת שמחת בית השואבה וטקס חנוכת הגנים החדשים.

כזכור בתחילת שנה, עיריית קריית גת והנהלת מוסדות חב"ד סיימו את בנייתם של שבעה גנים חדשים בנוסף לשניים הקיימים.

לאירוע הוזמנו כל ילדי המוסדות והוריהם וכן כיבדו את המעמד המרא דאתרא הרב משה הבלין, מנכ"ל רשת חב"ד הרב אליהו קריצ'בסקי, מנכ"ל המוסדות הרב לוי יצחק הבלין, מ"מ מנכ"ל העירייה הרב מאיר ואזנה, מנהלי בית הספר והת"ת הגב' חני פרסמן והרב טוביה חבקין, חברי ההנהלה והצוות החינוכי.

במהלך הערב, התקיים הפנינג ענק במתחם המוסדות. הנחה את האירוע בטוב טעם, מי שניהל את הגנים כ-30 שנה הרב גרשון לוין, שסקר את התלאות הרבות שהגנים עברו עד לאירוע היסטורי זה.

הרב הבלין נשא דברי תורה וברכה, ובירך את כל הנוגעים בדבר, שפעלו למען מטרה גדולה ונשגבה זו. אחריו נשא דברים הרב מאיר ואזנה, אשר בתפקידו בשבע השנים האחרונות כמנהל מחלקת חינוך באגף החרדי, פעל לבניית הגנים, לצד התפתחות פיזית וחינוכית מטאורית בכלל המוסדות - הוא סקר בפני הנוכחים את ההישגים הרבים בשבע השנים האחרונות, ובישר להם על בניין כיתות נוסף לישיבה ובית ספר יסודי חדש לבנות, שמשרד החינוך אישר בחודש האחרון.

בסיום דבריו הזמין הרב ואזנה את הרב גרשון לוין לקבל שי צנוע מהקהילה על תרומתו להתפתחות הגנים בשלושת העשורים האחרונים.

לאחר מכן הילדים צפו במופע אש מרהיב בשילוב אקרובטיקה לכבוד שמחת בית השואבה כשבסיום הערב, התפצל הקהל לריקודי שמחה. הבנים והאבות עם תלמידי הישיבה וערן התקליטן והאימהות ובנותיהן נכנסו לאולם בית הכנסת להרקדה מיוחדת עם מרקידה.

ההורים והתלמידים לא הפסיקו להתפעל מהערב המושקע והמיוחד שתרם רבות לאחדות המוסדות והקהילה וביקשו כי הדבר יהווה התחלה של רצף אירועים סביב מעגל השנה ולאורך השנים הבאות. כמו"כ הנוכחים ביקשו להודות למי שעמדו מאחורי הפקת הערב - הגב' אפרת ואזנה, מלכי גפנר ורחלי וורנר וכן ר' בנימין לוברבוים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.