מערכת COL | יום כ"ו תשרי ה׳תשע״ח 16.10.2017

פשיטת רגל: האם החב"דניקים שקנו 'אייר-ברלין' הפסידו כסף?

כפי שדווח ב-COL באמצע חודש אלול, על חברת התעופה הגרמנית 'אייר-ברלין' שהחלה החלה בהליכי פשיטת רגל, ולהפסיק את טיסותיה ארוכות הטווח - בהם: ניו-יורק ● כעת, נודע ל-COL כי עשרות בחורים חב"דיים שרכשו כרטיסי טיסה בחברה זו - נאלצו לשלם מחיר נוסף - ולרכוש טיסת חזור ● בפנים: האם אותם רוכשים באמת הפסידו כספים? ● לכתבה המלאה >>> לא ממריאים: רכשתם טיסת 'אייר-ברלין' לחודש החגים?
פשיטת רגל: האם החב
צילום: ויקיפדיה


כתב COL

באמצע חודש אלול, דיווחנו כאן ב-COL על חברת התעופה הגרמנית 'אייר-ברלין' שהחלה לפשוט את הרגל, ולהפסיק את טיסותיה ארוכות הטווח - בהם: ניו-יורק.

"אייר ברלין תפסיק להפעיל את הקווים ארוכי הטווח שלה ב-1 באוקטובר, ולא ניתן עוד להזמין באתר החברה את הטיסות ארוכות טווח", נכתב בעיתון 'בילד' הגרמני, אך בחורים חב"דיים רבים לא התייחסו לפרסום זה, וקנו טיסות מוזלות בחברה הגרמנית.

ל-COL נודע, כי עשרות תלמידי ישיבה שרכשו טיסות ב'אייר-ברלין', ושהו בחודש החגים בחצרות קודשנו - נאלצו לקנות טיסת חזור לארה"ק, במחיר גבוה.

הסוכן החב"די ר' יחיאל פליישמן אמר היום (ב') בשיחה ל-COL: "היו כמה משפחות שרכשו דרכי ואת כולם הצלחתי להקדים לטיסה האחרונה של אייר ברלין מניו יורק ביום ראשון ה-15 לחודש. מי שרכש טיסה באינטרנט, מן הסתם הפסיד את כספו ולא הצליח להקדים את טיסתו לטיסה האחרונה שיצאה".

עוד מוסיף פליישמן: "מי שרכש את טיסתו לפני ה-15 לאוגוסט, לא יכל לבטל את הכרטיס. אך מי שרכש לאחר-מכן, יכל לבטל את כרטיסו ברגע שנודע על הקשיים של חברת התעופה".

"יצרו עמי קשר עשרות בחורים שנתקעו ללא טיסת חזור מניו-יורק", אמר ל-COL הסוכן החב"די ר' אפרים קמיסר. "לפני החגים, אני לא מכרתי את 'אייר-ברלין' למי שביקש, ידעתי שמי שיקנה בזול, ישלם בסוף יקר. המחיר של כיוון אחד חזור לישראל - נע בין 600 ל-900 $".

מה שהנחה את הבחורים החב"דיים לרכוש ב'אייר-ברלין', היא הידיעה כי חברה זו וחברת התעופה אליטליה היא אותה חברה. למעשה, אליטליה, מלפני פסח ועד לרגע זה, קיימת באותו המצב כמו שהייתה אייר-ברלין - שהמדינה שלהם מזרימה כספים.

אב חב"די לתמים שרכש ב'אייר-ברלין' סיפר ל-COL, כי למעשה, בנו לא הפסיד כסף. טענתו היא - שבנו רכש טיסת הלוך ושוב בכ-600 $ בעוד שאחרים קנו בחברות תעופה אחרות כשמחירם היה למעלה מ-1,000 $. "כעת", אומר האב, "בני מוסיף את ההפרש, אך הוא לא משלם הרבה מעבר למה שחבריו שילמו".

כמה סוכני נסיעות חב"דיים איתם שוחח COL אמרו: "חבל. לפעמים אדם קונה דבר שהוא לא מבין בו. כשסוכן ממליץ לא לרכוש טיסה מוזלת בגלל סיבה כזו או אחרת, כדאי להקשיב לאיש המקצוע".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.