מערכת COL | יום כ"ה תשרי ה׳תשע״ח 15.10.2017

לראשונה: קבוצת 'בר מצווה' אצל הרבי

בשורה ענקית מבית הפנסאים • קבוצה מאורגנת של נערי בר מצוה ייסעו לרבי • תוכנית הכנה מיוחדת לקראת הנסיעה • מערך שיעורים והתוועדויות בהתאמה לתקופת הבר מצוה • עשרות כבר נרשמו • לכל הפרטים
לראשונה: קבוצת 'בר מצווה' אצל הרבי
בשורה ענקית מבית הפנסאים: לראשונה תצא מארץ הקודש קבוצה מאורגנת ומסודרת של נערי בר מצוה! הקבוצה תלווה על ידי הצוות הרוחני של מפקדת הפנסאים - צבאות השם, ותנוהל על ידי הצוות הגשמי.

משתתפי הקבוצה המיוחדת יילמדו ויתפללו בבית חיינו, בחדרו הקדוש של הרבי וייכנסו ליחידות אצל הרבי באהל הקדוש.

'בחורי הבר מצוה' יזכו לתכניה עמוסה בכל טוב רוחני וגשמי, על מנת שהשהות בארבע אמותיו של הרבי ברגעים המשמעותיים של היכנסם לגיל המצוות, תיחקק בלבם ותיתן להם כוחות ותעצומות להיות חסידים, יראי שמים ולמדנים לנחת רוחו של הרבי.

לנרשמים לקבוצה הייחודית, תיערך תוכנית הכנה איכותית לקראת הנסיעה, ויושם דגש על תכנים קשורים לבר מצווה, כמו כן ישתתפו חברי הקבוצה המיוחדת בהתוועדויות וחוויות חסידיות בהתאמה לגילם.

עבור האבות של משתתפי הקבוצה, שבאפשרותם להשתתף יחד עם בנם בנסיעה, תיערך תכנית שיעורים והתוועדויות במקביל לתכנית המיוחדת לילדי הבר מצווה.

עם פרסומה של הקבוצה, פשטה הבשורה במהירות ותגובות נלהבות מתקבלות במשרדי הפנסאים, עשרות נערים כבר נרשמו לנסיעה על ידי הוריהם.

"כל כך שמחתי לשמוע על הנסיעה, הבן שלי עומד לעשות בר מצוה בעזרת ה', ומאוד רצה לנסוע לרבי יחד איתי, ניסיתי לחשוב איך אעביר את השבוע יחד עם הבן שלי בצורה מלאה וחוויתית, מה אלמד איתו, לאן אלך איתו ואיך אגרום שהרגעים אצל הרבי יהיו משמעותיים ביותר עבורו. ברגע ששמעתי על הקבוצה - לא חשבתי פעמיים, עכשיו אני בטוח שהוא יקבל את כל מה שהוא צריך באופן הנכון ביותר" שיתף ר' ג.פ.

תאריכי הנסיעה המיוחדת:
יציאה - כ"ב טבת. חזרה - כ"ח טבת.

להרשמה ולפרטים נוספים: 1-700-703-770 שלוחה 4
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.