מערכת COL | יום כ"ה תשרי ה׳תשע״ח 15.10.2017

מאות ילדים והורים בהפנינג חג ענק בת"ת חב"ד גילה

תלמוד תורה ובית ספר חב"ד גילה קיימו אירוע הפנינג משותף חסר תקדים לילדי המוסדות, השכונה והסביבה • באירוע השתתפו כ-400 ילדים והוריהם מכל גווני הקשת • לכתבה המלאה
מאות ילדים והורים בהפנינג חג ענק בת
מי שלא ראה שמחת בית השואבה בגילה – לא ראה שמחה מימיו... תלמוד תורה ובית ספר חב"ד גילה קיימו אירוע הפנינג משותף חסר תקדים לילדי המוסדות, השכונה והסביבה. באירוע השתתפו כ400 ילדים והוריהם מכל גווני הקשת.

בבוקרו של יום ראשון ג' דחול המועד סוכות החל מתחם התלמוד תורה להתמלא בילדים וילדות שהגיעו להשתתף בפעילות המיוחדת המתקיימת מידי שנה ע"י המוסדות.

עם פתיחת השערים קיבלו צוות המארגנים את ילדי השכונה במאור פנים, כשברקע מתנגנת מוזיקה חסידית ומקפיצה.

במתחם המתנפחים הענק נהנו הילדים ממגוון אטרקציות מאתגרות וייחודיות. גולת הכותרת הייתה מתנפח בדגם 770. במתחם זה קיימו בהידור את מצוות החג "ושמחת בחגך" בקפיצות ובריקודים על המתנפחים. גם לפעוטות הוקצה מתחם ג'ימבורי גדול וחדשני. בין לבין נהנו הילדים מדוכני פופקורן ומתוקים שהוצבו להנאתם.

בחלקו השני של המתחם נהנו הילדים ממגוון רחב של דוכני יצירה. כל יצירה עסקה באחד ממושגי החג. במתחם הוצבה סוכה גדולה בה זכו עשרות יהודים לברך על נטילת לולב.

לאחר כשעתיים של חוויה בתנועה וביצירה התכנסו הילדים באולם הסמוך לכינוס צבאות ה' מאחד.

את הכינוס הנחה בטוב טעם המחנך הרב מנחם קרישבסקי שהסביר לילדים את חשיבות השמחה בחג הסוכות ועל הזכות הנפלאה לקיים את רצון הרבי בהשתתפות בכנס צבאות ה', כנס של תורה תפילה וגמילות חסדים.

בהמשך הוזמן המנהל הדגול אשר משקיע את כל מרצו עבור הת"ת, הרב בועז אהרן לשאת דברי תורה וברכה. בסיום דבריו הודה למנהלת בית הספר גב' חנה בקרמן על שיתוף פעולה פורה בארגון האירוע. לצוות המורים והמורות שנרתמו וסייעו להצלחת האירוע ולמארגנים בפועל רכזי "בית ספר בקהילה" הרב יהודה הירץ והגב' חיה הירץ.

במהלך הכנס נקראו לבמה 12 ילדים לאמירת 12 הפסוקים ולאחר מכן נשאו תפילה משותפת ותרמו מטבע לצדקה להחשת הגאולה.

האירוע ננעל עם מופע בובות "סיפורו של כתר" בביצועו של "מסקנס". הילדים ישבו שעה ארוכה מרותקים לסיפור חינוכי שהוצג בפניהם.

מלבד דליי השמחה שהילדים שאבו באירוע, יצא כל ילד עם שקית מהודרת מלאה ביצירות ובהפתעות לשמחת חג מושלמת. ההורים היו מלאי התפעלות מגודל ההשקעה, התכנים וכושר הארגון למופת ואף הביעו את שמחתם על הרוח החדשה הנושבת בכותלי התלמוד תורה וביה"ס לבנות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.