מערכת COL | יום כ"ב תשרי ה׳תשע״ח 12.10.2017

כתבת ענק ב'ישראל היום' על שליחות הרבי בישראל

בעיתון 'ישראל היום' של שמחת תורה מתפרסמת כתבת ענק מפרגנת על שליחות הרבי ● הכתבת חגית רון-רבינוביץ הצטרפה לכינוס השליחות הארצי שהתקיים בקיץ על ידי צעירי אגודת חב"ד והעלתה את רשמיה, בשילוב שיחות אישיות עם שליחות, על גבי העיתון הנפוץ ● "יש להן ביטחון מלא בכל הנוגע למעמדה של האישה, הן לא מבינות את החשש מהדתה, ותחושת המחויבות שלהן להפצת תורתו של הרבי מלובביץ' טוטאלית", נכתב בפתיח ● הכתבה מתפרסמת בליווי ויוזמת אגף הדוברות בצעירי אגודת חב"ד בהנהלת הרב מוני אנדר ● לסיפור המלא
כתבת ענק ב'ישראל היום' על שליחות הרבי בישראל
בעיתון 'ישראל היום' של שמחת תורה מתפרסמת כתבה גדולה על שליחות הרבי. הכתבת חגית רון-רבינוביץ הצטרפה לכינוס השליחות הארצי שהתקיים בקיץ על ידי צעירי אגודת חב"ד והעלתה את רשמיה, בשילוב שיחות אישיות עם שליחות, על גבי העיתון הנפוץ.

"האישה היהודייה נמצאת במרכז הבריאה", זוהי הכותרת הכתבה המבקשת לתמצת את משנת הרבי על תפקיד האישה בדורנו.

וכך נכתב בפתיח: "יש להן ביטחון מלא בכל הנוגע למעמדה של האישה, הן לא מבינות את החשש מהדתה, ותחושת המחויבות שלהן להפצת תורתו של הרבי מלובביץ' טוטאלית.

"שליחות חב"ד, שמגדירות את יחסו של הרבי אל נשים כ'מהפכה חסרת תקדים', מבהירות: 'לאישה יש כוח ארגוני ורגשי וניהולי ואמוני. היא לא זקוקה לאף תיווך, לא נגררת, ויכולה להוביל תהליכים".

במרכז הכתבה, השליחות מירי גורליק, שרה רבקה ליפש ועדי קשת, מספרות על חיי השליחות מנקודת מבטן ומשתפות במאחורי הקלעים.

"תמיד אחפש את הזווית הנשית של הפרשה", סיפרה השליחה מירי גורליק, "אדגיש את המקום שלה בחמישה חומשי תורה".

"פגישות השידוך עם בעלי הנושא של שליחות חב"ד עלה", סיפר השליחה עדי קשת, "זה הרי ברור שזהו הרצון של שנינו. היום אנחנו מפעילים בית חב"ד בשכונה שבה נולדנו, והילדים שלנו שותפים מלאים לעשייה באהבה גדולה".

"לכל שליחה יש את ה'משפיעה' שלה", שיתפה השליחה רבקי ליפש, "שזו דמות שאיתה היא מתייצת ואיתה אפשר לדבר על האפיזודות העדינות והקטנות של החיים. היא זו שמסתכלת מהצד, מכוונת, מייעצת מה נכון, היא נותנת הרבה כוחות ומעל הכל יש לנו את ההכוונה המדהימה שהותיר לנו הרבי. הוא המצפן שלי".

במהלך הכתבה מצוטט הרב יוסף יצחק אהרונוב, שהעניק רקע לחיי השליחות בארץ הקודש: "בישראל יש היום 391 בתי חב"ד, מקריית שמונה ועד אילת. הכל מתחיל בהתאמה של בני הזוג שמעוניינים לצאת לשליחות לאופי המקום שאליו אכן הם יישלחו, זה 'שידוך' של ממש. כל משפחה שיוצאת לשליחות היא אומנם עצמאית בשטח, אבל מהווה חלק מהמארג השלם.

"היא תקבל הכוונה, עזרים, כלים לפעילות, ייעוץ משפטי ותקשורתי ושלל סדנאות, ימי עיון והכשרות. הכינוס הזה הוא אחד מהם, והוא נועד לשפר ולמקסם כל העת את סל השירותי הכל כך מגוון שאנחנו מציעים לתושבי ישראל".

הכתבה מתפרסמת בליווי ויוזמת אגף הדוברות בצעירי אגודת חב"ד, בניהולו של הרב מוני אנדר ורעייתו דסי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.