מערכת COL | יום י"ג תשרי ה׳תשע״ח 03.10.2017

לקראת מבצע לולב: צעירי חב"ד בקמפיין מיוחד לאנ"ש

ערב חג הסוכות תשע"ח: צעירי אגודת חב"ד יוצא בקמפיין גדול לעידוד אנ"ש לצאת למבצע לולב ● עלונים מרהיבי עין ופוסטרים מרהיבים יחולקו בקהילות אנ"ש ● וגם, כל הפרטים על המיזם החדש "סוכת חב"ד למטייל" ● הרב יוסף יצחק אהרונוב אומר כי "יחד עם כל המאמץ הגדול והתכניות המושקעות במבצע לולב, השלוחים צריכים את הסיוע של כל אחד ואחד מאנ"ש בכדי להביא את המבצע לשיאים חדשים, כרצונו הקדוש של הרבי" ● לסיפור המלא
לקראת מבצע לולב: צעירי חב
כחלק מהתנופה בפעילות המבצעים של אנ"ש חסידי חב"ד בארץ הקודש, יוצא צעירי אגודת חב"ד בקמפיין מיוחד, במסגרתו יעודדו את אנ"ש לצאת למבצע לולב.

בימים אלו יחולקו עלונים מיוחדים ויופצו פוסטרים בקהילות אנ"ש, בקריאה להצטרפות ולסיוע לפעילות סוכות של בתי חב"ד בכל רחבי הארץ.

"מאחדים את עם ישראל", זהו שמו של עלון צבעוני מרהיב, הסוקר את פעילות התנופה בחודש תשרי, המופעלת על ידי שלוחי הרבי המסורים.

בעלון נחשפת לראשונה תכנית "סוכת חב"ד למטייל", מבית צעירי אגודת חב"ד, במסגרתו יוצבו סוכות ניירות באתרי תיירות גדולים מצפון ועד דרום.

"בחול-המועד סוכות לא נשארים בבית", נכתב בקמפיין, "מבצע ד' מינים חסר־ תקדים בהיקפו יופעל בכל הארץ, אך הוא זקוק לעזרתכם. הפעילות הענפה שמקיימים שלוחי הרבי בחג הסוכות תתוגבר השנה בצורה משמעותית: עשרות סוכות ניידות ו'סוכות למטייל' – מיזם חדש נוסף מבית צעירי אגודת חב"ד – תוצבנה במרכזי 65 ערים, מקריית שמונה ועד באר שבע, ובשילוב כוחות שלכם, אנ"ש חסידי חב"ד, הנקראים להתגייס למבצע ולרתום מזמנכם לפעילות משותפת עם צבא השלוחים, יהפכו אי"ה לאבן שואבת להמונים.

"כדי לסייע בהצלחת המבצע, סופקו לשלוחי הרבי אלפי סטים של ד' מינים, הופקו חומרי הסברה מרהיבים בהגשה מהודרת, וכל יתר הציוד הנדרש".

הרב יוסף יצחק אהרונוב אומר כי "יחד עם כל המאמץ הגדול והתכניות המושקעות במבצע לולב, השלוחים צריכים את הסיוע של כל אחד ואחד מאנ"ש בכדי להביא את המבצע לשיאים חדשים, כרצונו הקדוש של הרבי".

להורדת עלון מבצע ד' מינים לאנ"ש: לחצו כאן
להורדת פוסטר סוכות:
לחצו כאן
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.