מערכת COL | יום י"ג תשרי ה׳תשע״ח 03.10.2017

למה חשוב היה לצאת לטיפול ביוסטון?

מצויים אנו בשיאו של קמפיין התרמה הגדול להצלחת חייה של השליחה הגב' מנוחה חנה סגל מראשון לציון. רבים שואלים מדוע היה חשוב לצאת לטיפול בבית הרפואה Md Anderson ביוסטון, ולא יכלו לטפל בארץ, ולחסוך בעלויות. פנינו לאברך חב"די, שאביו אובחן לפני מספר חודשים כחולה, ל"ע, במחלה, שהוטס אף הוא ליוסטון, והוא שיתף אותנו במספר תובנות חשובות ומעניינות ● לסיפור המלא
למה חשוב היה לצאת לטיפול ביוסטון?
אין חכם כבעל הניסיון

ראשית, הניסיון בארץ במקרים מורכבים קטן ביותר, לעיתים ממש ברמה של מקרים בודדים, ביחס כמובן, ובאופן טבעי, מטיפול במקרים כאלו בחו"ל.

אוכלוסייה של 8 מליון מול 320 מליון

בנוסף חשוב להבין שהרופאים המטפלים בארץ הינם טובים, אך מטבע הדברים, בחו"ל יש את הרופאים הטובים ביותר בתחום, ובמקרה של הגב' סגל, את הטוב בעולם, וביחד הוא מוביל קבוצת רופאים שלמה איתו, כאשר כל יום הרופא רואה את המטופל ויושב איתו כמה זמן שצריך, עונה לכל השאלות, משתף, מציע, והכול ברוגע ובעידוד גדול מאוד.

המטופל והמשפחה מבינים שהם בידיים טובות, המקצועיות וקבלת ההחלטות שקולה רצינית ועניינית, ורואים במוחש שהם עושים את כל מה שניתן על פי דרך הטבע, מה מאפשר להתמקד ולהפנות את האנרגיות למשפחה, לחשיבה חיובית וכו'.

"זמן זהב"

האבחון הראשוני של המחלה בישראל, אצל אביו, ארך כחודשיים וחצי, מה שבחו"ל לקח אותו תהליך בדיוק שלושה ימים, ולבסוף, התברר שבישראל (בגלל המורכבות) נפלה טעות מהותית באבחון, בטיפול, ובהשפעה קשה על כל המעגלים, וההשלכות הינם קריטיות ביותר.

האבחון הראשוני (ידיעת המחלה חצי תרופה)

"במקרה של אבי לפי האבחון הראשוני והמוטעה שלהם, הם דיברו על מקרה ראשון מסוגו בארץ, דברים דומים שנאמרו למשפחת סגל", מספר האברך, ומוסיף: "תחילת טיפול מהיר שווה הצלת חיים!" במקרה הספציפי של הגב' סגל ברור שאין בארץ את האפשרות, הכלים, והיכולת לאבחן במדויק, וגם אם רוצים לשלוח לחו"ל את הבדיקות זה דורש פרצודורות לא פשוטות שלוקחות זמן יקר. ביוסטון הכול מתבצע תחת קורת גג אחת, והכל קורה במיידי".

האפשרויות המגוונות – שילוב שיטות – וטיפול מדויק

גם בשלב הצעות לטיפול, הרי שבארץ, יש מגבלות, והכל בכפוף לאישור ופיקוח משרד הבריאות וסל הבריאות, בניגוד לחו"ל, שם מציעים את כל האפשרויות הקיימות, כולל אלו שנמצאים בשלבים מתקדמים של מחקרים פורצי דרך – כך שגם אם ח"ו השיטות המקובלות לא אפקטיביות יש עוד מה לעשות והכול בזמינות מלאה ובפעולה מידית תוך כדי תנועה בהתאם לתגובות של המטופל ולפי המינונים האפשריים – עצם האפשרות נוסכת תקווה רבה.

מיצוי הטיפול ע"פ דרך הטבע

קבוצת רופאים מומחים מכל התחומים הקשורים למחלה ולהשלכותיה על הגוף יושבת בצורה עניינית ויסודית באופן שוטף.

תרופות יותר יעילות

ביוסטון ישנם תרופות יותר יעילות (שבארץ אפילו לא מספרים עליהם), יותר אפקטיביות - עם הרבה פחות סבל והרבה פחות תופעות לוואי.

התפתחויות תוך כדי (זה לא מתמטיקה)

בעניין האבחונים ובדיקות החשובות והמעקב תוך כדי הטיפול. בארץ, לעיתים הדבר יכול לארוך גם שבוע רק בכדי לעלות על בעיה או סיבוך שנוצר, וגם במקרה כזה הטיפול הוא לפי הערכות כלליות, בעוד שבחו"ל האבחונים הינם מיידים - ברמה של שעות, ונעשים בצורה ממוקדת, עקבית, כולל מעקב צמוד מאוד של הצוות הבכיר, ובמקרה הספציפי של גב' סגל, בארץ אין להם את האפשרות הכלים והיכולת לאבחן במדויק.

לסיכום, מספר האברך, כי בעוד שבארץ איבחנו את אביו עם לוקמיה נדירה, והרופאים קצבו את חייו לשבועות ספורים, ל"ע, הרי שבבית הרפואה ביוסטון, הסתבר שמדובר בלוקמיה "סטנדרתית", והרבה יותר פשוטה לריפוי.

ב"ה שאביו מטופל ביוסטון ואנחנו יודעים שע"פ דרך הטבע הוא נמצא במקום הטוב ביותר לטיפול ולהחלמה, ולהוסיף בתפילות שתהיה הצלחה מלאה, ובעז"ה עוד יזכה לרקוד בחתונת ילדיו ונכדיו.

הוסיפו להתפלל לרפואת מנוחה חנה בת חיה רחל, וצבי בן בתיה יענטא בתוך שאר חולי ישראל
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.