מערכת COL | יום י"ג תשרי ה׳תשע״ח 03.10.2017

הרב וילהלם העניק סט ד' מינים למנהלי הרכבת הקלה בירושלים

הרב מנחם מנדל וילהלם, שליח חב"ד ב'אגד', ביקר בדיפו – מרכז התפעול, התחזוקה והבקרה של חברת סיטיפס זכיינית הרכבת הקלה בירושלים, נפגש עם מנכ"ל החברה מר ירון רביד ועם מנהל השיווק והדוברות מר עוזאל ותיק והעניק להם סט מהודר של ד' המינים לקראת חג הסוכות
הרב וילהלם העניק סט ד' מינים למנהלי הרכבת הקלה בירושלים


הרב מנחם מנדל וילהלם, שליח חב"ד ב'אגד', ביקר בדיפו – מרכז התפעול, התחזוקה והבקרה של חברת סיטיפס זכיינית הרכבת הקלה בירושלים, נפגש עם מנכ"ל החברה מר ירון רביד ועם מנהל השיווק והדוברות מר עוזאל ותיק והעניק להם סט מהודר של ד' המינים לקראת חג הסוכות.

מנכ"ל סיטיפס ירון רביד עדכן על היערכות הרכבת הקלה לקראת רבבות עולי הרגל הצפויים להגיע במהלך חול המועד סוכות לירושלים, כמו גם על הפעילות השגרתית של הרכבת הקלה המעניקה כיום שירות לכ- 150 אלף נוסעים מידי יום.

ב'סיטיפס' התאימו את תדירות הנסיעות ברכבת הקלה במטרה לספק שירות זמין ויעיל לציבור הנוסעים, כך שבימי חול המועד תעמוד תדירות הרכבות על 6 דקות החל מהשעה 9:00 בבוקר ועד השעה 20:00 בערב. בנוסף לכך יעמדו לרשות הנוסעים צוותים מתוגברים של בקרי הרכבת הקלה שיסייעו לציבור הנוסעים ברכישת הכרטיסים בתחנות המרכזיות. ביום ראשון, ברכת הכהנים, יוצבו גם עמדות מכירה מאויישות בתחנות 'העירייה' ו'גבעת התחמושת' ובהן ניתן יהיה לרכוש כרטיסי נסיעה הלוך וחזור בתשלום באשראי או במזומן. את כרטיסי הנסיעה יש לתקף במכשירים המיועדים לכך עם הכניסה לרכבת.

כמו כן ולאור ההבנה כי ציבור גדול של שומרי תורה ומצוות עתיד להשתמש בשירות הרכבת הקלה בימי חול המועד סוכות, הקימה סיטיפס לאורך קו הרכבת הקלה סוכות כשרות אשר עוטרו באומנות על ידי תלמידות בית הספר לעיצוב 'סיעור מוחות' כאשר ליבו של המיזם הוא ליצור חיבור ויזואלי בין הרכבת הקלה לירושלים מהיבטים שונים ומגוונים.

מנהלי הרכבת הקלה הודו לרב וילהלם על ביקורו ועל הענקת הסט המהודר של ארבעת המינים. מנהל השיווק והדוברות בסיטיפס מר עוזאל ותיק: "שמחנו לארח את הרב וילהלם בדיפו, מרכז העצבים והלב הפועם של הרכבת הקלה. ד' המינים מייצגים את הגוונים המיוחדים בעם ישראל, השונים אמנם אך משלימים אלו את אלו, את אותם הגוונים ואת השילוב ביניהם ניתן לראות בכל נסיעה אקראית ברכבת הקלה הירושלמית שמהווה מעיין 'מיקרוקוסמוס' לעיר ירושלים. אנחנו מזמינים את הציבור הרחב לעלות לרגל, להגיע לירושלים וליהנות מנסיעה נעימה ובטוחה ברכבת הקלה".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.