מערכת COL | יום ח' תשרי ה׳תשע״ח 28.09.2017

שמחה אדירה: מעמד סיום הרמב"ם ליד האהל הק' ● גלריית ענק

קהל עצום של חסידים, תלמידי התמימים, אנ"ש והשלוחים השתתף במעמד האדיר של סיום הרמב"ם בד' אמותיו הק' של הרבי, ליד האהל הק' ● לעריכת ה'סיום' הוזמן הרב ישראל פרידמן, ראש ישיבת אוהלי תורה ● את פתיחת המחזור החדש, עשה הרב מענדל רסקין, שליח הרבי במונטריאול שבקנדה ● נשאו דברים: הרב ישראל שמעון קלמנסון, חבר מערכת ועד הנחות בלה"ק, והרב יעקב קטן, מנהל רוחני של ישיבת תומכי תמימים באלעד ● סיום הרמב"ם ע"י האהל הק' גלריית ענק
שמחה אדירה: מעמד סיום הרמב
צילומים: שימי קוטנר

עם דמדומי חמה של יום ההילולא ו' תשרי, עשו את דרכם אל עבר האהל הק' קהל עצום של חסידים, תלמידי התמימים, אנ"ש והשלוחים, בכדי להשתתף במעמד סיום הרמב"ם, מחזור הל"ו בלימוד היומי במסלול שלושה פרקים ומחזור י"א ללומדים במסלול של פ"א - במקום הקרוב ביותר למחולל התקנה - כ"ק אדמו"ר זי"ע.

'ועד תלמידי התמימים העולמי'
, הארגון המופקד מטעם הנהלות הישיבות על אירוחם הגשמי והרוחני של אלפי האורחים, הפעיל בשעות שקודם המעמד צי שלם של אוטובוסים שהובילו את הקהל הרחב אל עבר הטענט הרביעי שנבנה במיוחד לצורך האירוע ונגדש במהירות ע"י אלפי האורחים.

את המעמד פתח המנחה, הת' מנחם מענדל זייאנץ, שדיבר על מעלת היום והמקום וגודל הזכות והשעה בסיום הרמב"ם כשהוא מזכיר כמה התייחסויות מעניינות מהרבי בקשר עם ה'סיום'.
לעריכת ה'סיום' הוזמן הרב ישראל פרידמן, ראש ישיבת אוהלי תורה, כשלאחר הסיום נשא משא מאלף על החביבות והחשיבות שבתקנת הרמב"ם, אשר יישומה מהווה קשר עצמי עם הרבי.

לאחריו, הוזמן לפתיחת המחזור החדש הרב מענדל רסקין, שליח הרבי במונטריאול שבקנדה, שעורר ע"ד החובה שבלימוד הרמב"ם מידי יום באופן של חוק בל יעבור.

עוד נשאו דברים במעמד, הרב ישראל שמעון קלמנסון, שקישר את סיום מחזור הל"ו בסיום הרמב"ם עם תאריך החגיגה, יום ההילולא ו' תשרי. והרב יעקב קטן ששיתף את הקהל באפיזודה אישית מדהימה בקשר עם לימוד הרמב"ם.

עם סיום המעמד המרשים, חולק הקובץ המיוחד בסדרת לחיזוק ההתקשרות, שסוקר את יום ההילולא ו' תשרי ברוחב ובפירוט, בצירוף עלי הגהה נדירים של הרבי.

צפו בגלריית ענק מאת הצלם שימי קוטנר.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.