מערכת COL | יום ז' תשרי ה׳תשע״ח 27.09.2017

מאות אורחים בהרצאת הרב נוטיק על תולדות ה"מכתב כללי"

אמש קיים 'ועד תלמידי התמימים העולמי' הרצאה בליווי מצגת המכילה כתבי-יד-קודש נדירים ● תחת הכותרת "אל בני ובנות ישראל - סיפורו של המכתב כללי" השתתפו אורחי החודש השביעי בחצרות קודשנו בהרצאה מאלפת מפי הרב צבי הירש נוטיק, חבר מערכת "אוצר החסידים" ומי שהיה שותף במלאכת הכנת המכתבים לדפוס ● לסיפור המלא
מאות אורחים בהרצאת הרב נוטיק על תולדות ה
צילום: שימי קוטנר, COL
מכתב כללי, מושג עשיר משמעות בתולדות הדור השביעי, כאשר לקראת כל חג ומועד היה כותב הרבי מכתב הממוען "אל נשי ובנות ישראל בכל מקום שהם" שהכיל בתוכו את ביאורו הפנימי של החג והתקופה בצורה נפלאה.

הוצאת המכתבים הכלליים מלווה הייתה בעובדות ופרטים מעניינים, שכבר נכתב עליהם רבות במשך השנים. כעת ניתנה גם ההזדמנות לשמוע את הדברים בעדות חיה מפיו של מי שהיה שותף למלאכת הכנת המכתבים לדפוס.

במסגרת הרצאה מיוחדת שקיים 'ועד תלמידי התמימים העולמי' לתלמידי התמימים האורחים בחצרות קודשנו. תחת הכותרת "אל בני ובנות ישראל - סיפורו של המכתב כללי" התאספו מאות תמימים למשא מאלף מפי הרב צבי הירש נוטיק, חבר מערכת "אוצר החסידים".

ההרצאה, שלוותה במצגת שקופיות שהכילה כתבי-יד-קודש נדירים של הגהות הרבי על המכתבים, סיקרה את שלבי ההכנה לדפוס של המכתבים וסדר הוצאתם לאור, כאשר התמימים מתוודעים למסכת ההוצאה המרתקת ונחשפים לאוצרות יקרים שטרם שזפתן עין.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.