מערכת COL | יום ו' תשרי ה׳תשע״ח 26.09.2017

המשימה של חב"ד תאילנד: מיליון דולר במהלך 36 שעות הקרובות

חב"ד תאילנד צריכים אתכם - המטרה: גיוס מיליון דולר במהלך 36 שעות הקרובות ● בחב"ד תאילנד יצאו בשעות אלו בפעילות ייחודית לגיוס סכום של מיליון דולר, שימו לב, במהלך 36 שעות בלבד ● המבצע התחיל היום, יום שלישי ו' תשרי בשעה 9.00 בבוקר, ומסתיים מחר, יום רביעי ז' תשרי בשעה 21.00 בערב ● הפעילות מתבצעת על ידי שיטת המצ'ינג הידועה, במסגרתה על כל שקל שיתרם, מספר ידידי אמת של חב"ד תאילנד יתרמו עוד 3 שקלים, כך שכל שקל שנתרם שווה בעצם 4 שקלים, בתנאי שיגיעו ליעד שהוצב, שהוא כאמור מיליון דולר, במידה ולא מגיעים ליעד, הכסף לא נגבה ● לסיפור המלא ולתרומה מקוונת
המשימה של חב
ישראלים רבים זכו להתארח בבתי חב"ד בתאילנד, הפועלים כבר מעל ל20 שנה, בראשות הרב יוסף חיים קנטור השליח הראשי לתאילנד. בבתי חב"ד תאילנד זכו להתארח כבר מעל שני מיליון ישראלים, ולחוות טעם מתוק של יהדות במהלך שנות הפעילות של שליחי חב"ד הפועלים בתי חב"ד בערים בנקוק, צ'יאנג מאי, פוקט, ולאוס הסמוכה לתאילנד.

בחב"ד תאילנד יצאו בשעות אלו בפעילות ייחודית לגיוס סכום של מיליון דולר, שימו לב, במהלך 36 שעות בלבד. המבצע התחיל היום, יום שלישי ו' תשרי בשעה 9.00 בבוקר, ומסתיים מחר, יום רביעי ז' תשרי בשעה 21.00 בערב. הפעילות מתבצעת על ידי שיטת המצ'ינג הידועה, במסגרתה על כל שקל שיתרם, מספר ידידי אמת של חב"ד תאילנד יתרמו עוד 3 שקלים, כך שכל שקל שנתרם שווה בעצם 4 שקלים, בתנאי שיגיעו ליעד שהוצב, שהוא כאמור מיליון דולר, במידה ולא מגיעים ליעד, הכסף לא נגבה.

הפעילות מנוהלת ב חדר מצב מיוחד, ומוקד טלפנים שהוקם למשך 36 שעות הפעילות בבית חב"ד בנקוק. למקום הגיעו השליחים מכל בתי חב"ד תאילנד ואנשי מקצוע מישראל המתמחים בנושא גיוס תרומות, על מנת לקדם את הפעילות בצורה האפקטיבית ביותר. במטרה לפרסם את המבצע הייחודי שמתרחש ב36 השעות הקרובות, יצאו בחב"ד תאילנד בקמפיין ממוקד לאוהדי וידידי חב"ד תאילנד, הכוללים בעיקר ישראלים רבים מכל שכבות הציבור, באמצעות הרשתות החברתיות, משלוח מיילים, הודעות לטלפון הנייד, והפעלת מוקד תרומות מיוחד בבית חב"ד בנקוק.

אם גם אתם רוצים להיות שותפים לפעילות הייחודית של חב"ד תאילנד, כנסו לאתר שלנו על ידי חיפוש בגוגל חב"ד תאילנד, או התקשרו למוקד התרומות המיוחד בטלפון 077-9022970


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.