מערכת COL | יום ד' תשרי ה׳תשע״ח 24.09.2017

סעודת הודיה מיוחדת בבית חב"ד קרית משה רחובות

התוועדות חסידית וסעודת הודיה להקב"ה נערכה במוצאי שבת סליחות על הצלתו ובריאותו של הרה"ח שמעון שאער שיחי', שליח הרבי לקרית משה במערב העיר רחובות, לאחר אירוע רפואי קשה שעבר וממנו החלים בס"ד • בדבריו הודה הרב שאער לבני ביתו, למשפחתו, לחברי הקהילה ולכל האנשים היקרים שסייעו רבות לעבור את התקופה הקשה וכן לכל אלו שנשאו תפילות למען החלמתו • שיאו של הערב היה במפגש בין הרב שאער למי שפעל רבות למען הצלתו • לסיפור המלא, תמונות
סעודת הודיה מיוחדת בבית חב

התוועדות חסידית וסעודת הודיה להקב"ה נערכה במוצאי שבת סליחות על הצלתו ובריאותו של הרה"ח שמעון שאער שיחי', שליח הרבי לקרית משה במערב העיר רחובות. ערב זה צוין בתאריך יום ההולדת של הרב שאער, כפי שנקבע על ידי הרבי.
בדבריו הודה הרב שאער לבני ביתו, למשפחתו, לחברי הקהילה ולכל האנשים היקרים שסייעו רבות לעבור את התקופה הקשה וכן לכל אלו שנשאו תפילות למען החלמתו. תשורה מיוחדת העניק הרב למר נחמיה גרינשטיין על פעולותיו הנמרצות בשטח בעת הארוע למען הצלתו.

הקהל שהשתתף באירוע ישב במשך שעות ונהנה מדברי תורה מאת הרב שלמה גלעדי, הרב יחיאל גברא – רב המועצה האיזורית גדרות, הרב שלמה מזרחי – רבה של כפר גבירול, הרב אברהם שאער – רב בית הכנסת מגן אברהם וממגידי השיעורים בבית חב"ד, הרב אבי שיש – רב הגרעין התורני בקרית משה. המשפיע הרה"ח שלום הלל סחף את הנוכחים בהתוועדות חסידית שנמשכה לתוך הלילה כמנהג אנ"ש להתוועד עד הסליחות.

שיאו של הערב היה במפגש בין הרב שאער למי שפעל רבות למען הצלתו קרוב משפחתו מר נחמיה גרינשטיין – סטודנט לרפואה שהיה במקום בעת הארוע ותפס פיקוד על הפעולות הנדרשות באירוע הקשה. חובש איחוד הצלה יוסי קורט שאף היה בארוע ופעל רבות למען הצלתו של הרב אך נבצר ממנו להשתתף בערב זה, הבטיח לבוא לבקר בקרוב.

את הערב הנעימו שקטעי שירה שמחים ומרגשים הזמר החסידי ר' מנדי ג'רופי והזמר ר' איל טויטו בליווי הקלידן הת' עודד קייזרמן. הקהל לא נשאר אדיש ובמהלך הערב פצחו בריקודים של שמחה ותודה לה'.

בסיום הערב קיבל כל משתתף צנצנצת דבש והתייצבו יחדיו לאמירת סליחות מתוך תודה ענקית לבורא עולם על הטובות והחסדים שעשה עם השליח הרב שאער שיחי'.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.