מערכת COL | יום כ"ח אלול ה׳תשע״ז 19.09.2017

חודש אחד, שלשה ארוחות, אלפי אורחים • תיעוד מיוחד

'ועד תלמידי התמימים העולמי' המופקד על אירוחם של אלפי תלמידי התמימים שהגיעו להסתופף בחצרות קדשנו בחודש החגים, מספק לאורך כל שעות היממה את כל המצטרך לרווחתם של האורחים - בגשמיות וברוחניות • צפו >>● תשרי בליובאוויטש תשע"ח - הכל קורה כאן. ערוץ מיוחד ב-COL
חודש אחד, שלשה ארוחות, אלפי אורחים • תיעוד מיוחד
צילום: שימי קוטנר
'ועד תלמידי התמימים העולמי' המופקד על אירוחם של אלפי תלמידי התמימים שהגיעו להסתופף בחצרות קדשנו בחודש החגים, מספק לאורך כל שעות היממה את כל המצטרך לרווחתם של האורחים - בגשמיות וברוחניות.

חדר האוכל של ישיבת 'אהלי תורה' מאכלס מידי יום את אלפי תלמידי התמימים, המשתתפים בשלושת הארוחות הטעימות והמזינות של 'ועד תלמידי התמימים'.

מערך הסעודות "סעודת אליהו", עומד כולו לזכות ר' אליהו בן רחל נעמי ומשפחתו, ועליו עמל צוות טבחים ועובדים המופקדים על הכנת ארוחות לקהל האורחים הגדול.  במטבח מקפידים על שני דברים - כמות ואיכות.

בכמות - הכנת האוכל במות שיש דיה על מנת שכל אורח יוכל לשבוע כפי ערכו, באופן של די והותר; ובתחום האיכות - הטבחים עמלים על מנת שהארוחות תהיינה מגוונות וטעימות כיאה, על מנת שהאורחים כולם יאכלו בשמחה, ולא יחושו בצורך נוסף לכך במהלך היום. מדי ערב מוגשת ארוחה בשרית מלאה, ומדי בוקר וצהריים ארוחות עשירות בגבינות, מאכלי חלב, מרקים וכו'.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.