מערכת COL | יום כ"ו אלול ה׳תשע״ז 17.09.2017

הופיע הספר שרבים חיכו לו: 'אלה הם מועדי'

בימים אלה רואה אור מהדורה חדשה, מורחבת ומחודשת של הספר 'אלה הם מועדי' ● בספר מבחר שיחות קודש של כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו על חגי ומועדי השנה, בעיבודו ובהגשתו של הרב שניאור זלמן רודרמן, מחבר הספר 'חד בדרא' וספרים רבים נוספים ● "מדובר בריכוז של 34 השיחות היותר יסודיות של הרבי על ראש השנה, יום הכיפורים, סוכות, שמחת תורה, חנוכה, פורים, פסח, ל"ג בעומר ושבועות", אומר הרב רודרמן ● "סגנון ההגשה של השיחות מתאים הן לחסידי חב"ד המורגלים באופן הלימוד והעיון של הרבי והן לכאלה המבקשים לטעום מטעמה של תורת החסידות בכלל ושל תורת הרבי בפרט" ● לפרטים מלאים ולרכישה מקוונת
הופיע הספר שרבים חיכו לו: 'אלה הם מועדי'
בימים אלה רואה אור מהדורה חדשה, מורחבת ומחודשת של הספר 'אלה הם מועדי'. בספר מבחר שיחות קודש של כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו על חגי ומועדי השנה, בעיבודו ובהגשתו של הרב שניאור זלמן רודרמן, מחבר הספר 'חד בדרא' וספרים רבים נוספים.

"מדובר בריכוז של 34 השיחות היותר יסודיות של הרבי על ראש השנה, יום הכיפורים, סוכות, שמחת תורה, חנוכה, פורים, פסח, ל"ג בעומר ושבועות", אומר הרב רודרמן. "סגנון ההגשה של השיחות מתאים הן לחסידי חב"ד המורגלים באופן הלימוד והעיון של הרבי והן לכאלה המבקשים לטעום מטעמה של תורת החסידות בכלל ושל תורת הרבי בפרט".

בחזית הספר נכתב כי הוא מעניק "מבט מעמיק אל חגי ישראל במשנתו של הרבי מליובאוויטש". ואילו בגב הספר מופיעה שורה של שאלות ותהיות שמטרתן היא לעורר גירוי וסקרנות לתוכן הספר. בין השאר: איך ייתכן שעוסקים בהמלכת הקב"ה על העולם ובה בעת מבקשים על צרכים גשמיים? האומנם כל "מי שלא ראה שמחת בית השואבה" בבית המקדש, "לא ראה שמחה מימיו"?! מהו הנס הגדול והמופלא בכך ש"מסרת... טמאים ביד טהורים ורשעים ביד צדיקים"? היעלה על הדעת שהאמורא רבה השׁתכר בסעודת פורים עד כי נטל סכין ושחט את רבי זירא?! כיצד מצפים מאיתנו לחוש בליל הסדר כבני חורין אמיתיים וביחד עם זאת לומר "השַׁתא עבדין"? מה פשר תביעת המלאכים מהקב"ה לתת להם תורה שציווייה כלל לא מעשיים לגביהם?!
התשובות על השאלות הקשות הללו ועל עוד רבות נוספות, מצויות כמובן בגוף שיחות הקודש שבספר.

'אלה הם מועדי' ראה אור לראשונה לפני כשש שנים ומהדורותיו הראשונות נחטפו ואזלו מן השוק. בשנים האחרונות לא היה ניתן להשיגו וכעת כאמור אפשר שוב להשיגו. את הספר המחודש אפשר לרכוש בחנויות הספרים שבריכוזי חב"ד וברשת החנויות הארצית 'יפה נוף'.
המהדורה הנוכחית עברה שדרוג הן בתוכנה והן בצורתה. נוספו לה שיחות קודש שעיבו את הספר בכמה עשרות עמודים, שולבו בה תיקוני לשון והקלדה והספר כולו עבר עימוד ועיצוב מחודשים. התוצאה משובבת עין ולב.

מי שדחף והמריץ את הוצאתה לאור של המהדורה הנוכחית הוא ארגון 'תורת חב"ד לבני הישיבות' אשר אף נטל על עצמו את מלאכת הפצת הספר. "אנחנו עומדים ערב חגי תשרי ומי שירכוש את הספר מובטחים לו חגים בטעם חדש וערב במיוחד", אומרים בארגון.
לרכישה מקוונת

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.