מערכת COL | יום כ"ו אלול ה׳תשע״ז 17.09.2017

הופיע לראשונה מבית JEM: התוועדות ערב ראש השנה תשמ"א

JEM
חדש מבית JEM – בימים אלו של ערב ראש השנה ה'תשע"ח, הופיע לראשונה וראה אור הדיסק המלא של התוועדות הרבי מערב ראש השנה ה'תשמ"א • התוועדות זו הנה באורך קרוב לשלוש שעות, ובמהלכה נשא הרבי שלוש שיחות קודש. השיחה הראשונה עסקה אודות ההכנה של בני ישראל לראש השנה, ואשר פעולת בני ישראל משפיעה על כל העולם, החל מהבאת אור לעולם, שעל ידיד יודעים את המציאות האמיתית של הבריאה, הדבר ה' המחיה את העולם • הופיע לראשונה מבית JEM
הופיע לראשונה מבית JEM: התוועדות ערב ראש השנה תשמ
חדש מבית JEM – בימים אלו של ערב ראש השנה ה'תשע"ח, הופיע לראשונה וראה אור הדיסק המלא של התוועדות הרבי מערב ראש השנה ה'תשמ"א.

התוועדות זו הנה באורך קרוב לשלוש שעות, ובמהלכה נשא הרבי שלוש שיחות קודש. השיחה הראשונה עסקה אודות ההכנה של בני ישראל לראש השנה, ואשר פעולת בני ישראל משפיעה על כל העולם, החל מהבאת אור לעולם, שעל ידיד יודעים את המציאות האמיתית של הבריאה, הדבר ה' המחיה את העולם.

בשיחה השניה ביאר הרבי את סיפור אדמו"ר הצמח צדק, שיום הולדתו בערב ר"ה, אשר בהיותו ילד שאל את רבינו הזקן הייתכן ש"ויחי יעקב" דווקא בארץ מצרים, ומענה רבינו הזקן וההוראה מפרטי הסיפור אודות חינוך ילדים וילדות – גם בדורנו ובמדינות הרווחה.

בשיחה השלישית ביאר הרבי את שייכות עניין השבועה שמשביעים כל יהודי קודם שנולד, וכן את התחלת ספר התניא שנאמרה בער"ה, בשנת הולדת אדמו"ר הצמח צדק, לבריאת האדם בכ"ה באלול – וההוראה אשר לכל אחד ניתנו הכוחות למלאת את שליחותו בעבודת ה' בהצלחה.

במהלך ההתוועדות הרבי גם אמר מאמר חסידות, דיבור המתחיל "זה היום תחילת מעשיך",
דיסק ההתוועדות החדש מופיע עם כיתוביות בשפות: עברית, אידיש, אנגלית, צרפתית וספרדית.
כאמור, בימים אלו הופיע הדיסק החדש, והוא ניתן כעת להשגה במשרד JEM בארץ הקודש, בטלפון 03-9608017.

כפי שנודע, במספר ישיבות "תומכי תמימים" ברחבי הארץ, וכן בשורה של קהילות אנ"ש, יוקרן ההתוועדות החדשה של ערב ראש השנה תשמ"א ברוב עם, בהשתתפות תלמידי התמימים ואנ"ש שיחיו בכל מקום, כהכנה ראויה לחודש תשרי.

***

מתוך עטיפת הדיסק החדש:
ייעודו של היהודי הוא להאיר את כל העולם סביבו. ו'להאיר' זה לא אומר לשנות את סדרי הבריאה; אור מאפשר לאדם לגלות את התכונות האמיתיות ואת המטרה של מה שכבר קיים.
כשמאירים את העיסוקים של מישהו עם אמונה בה', הוא ימצא את האומץ ואת הנסיבות להביא את ההכרה הברורה הזו ליהודים נוספים – וגם ללא יהודים, עד אשר 'והלכו גוים לאורך'.
בהתוועדות הזו בערב ראש השנה תשמ"א, הרבי מעניק את הכלים להאיר.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.