מערכת COL | יום כ"ד אלול ה׳תשע״ז 15.09.2017

רוחו של הרמב"ם מרחפת באוויר של ירושלים

בהתאם לתקנת הרבי לקיים מסלול מיוחד של לימוד הרמב"ם לילדי ישראל ע"י לימוד ספר המצוות, יצא מטה הרמב"ם היומי בקמפיין קודש מיוחד לשתף את הילדים בחגיגה הגדולה של סיום הרמב"ם על שלושת מסלוליו שתערך בעיר הקודש ירושלים ● לסיפור המלא
רוחו של הרמב
בהתאם לתקנת הרבי לקיים מסלול מיוחד של לימוד הרמב"ם לילדי ישראל ע"י לימוד ספר המצוות , יצא מטה הרמב"ם היומי בקמפיין קודש מיווחד לשתף את הילדים בחגיגה הגדולה של סיום הרמב"ם על שלושת מסלוליו שתערך בעיר הקודש ירושלים.

בימים אלו מחולקים אלפי עלונים מרהיבים תחת השם "הרמב"ם שלי" המיועד לילדי ירושלים הנקראים להשתתף במעמד הגדול השייך גם להם בהיכל ארנה בירושלים. בעלון מוגש שיחות של הרבי לילדים אודות לימוד ספר המצוות, סיפורים על הרמב"ם ומשימות חינוכיות וחידון על הרמב"ם. בין המשתתפים במבצע המיוחד תערך הגרלה על כרטיס טיסה לרבי "אב ובנו". מארכני הקמפיין מדווחים על התלהבות רבה בקרב ילדי ירושלים לקראת החגיגה.

הרמב"ם בסוף פירושו למסכת ראש השנה מתאר את נסיעתו לארץ ישראל ולירושלים, והוא כותב שם בזה הלשון: שני הימים האלה (בהם ביקר בירושלים ובחברון), נדרתי שיהיו לי יום טוב ותפלה ושמחה בה' באכילה ושתיה. אלקים יעזרני, כותב הרמב"ם, על הכל, ואקיים לי את נדרי לה' אשלם, אמן. במעמד חגיגי ומפואר זה, יהיה אפשר לומר: ברוך בואך רבנו משה בן מיימון ברוחך לירושלים עיר הקודש! יום טוב הוא גם לנו שזכינו לסיים את ספרך בפעם הל"ו.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.