מערכת COL | יום כ"א אלול ה׳תשע״ז 12.09.2017

פנסאים בתנופה: מנהלי הסניפים נערכו לתשע"ח

בסימן 'קשורים ומחוברים' התכנסו שלושים ושניים מנהלי הסניפים ● תכנית יעדים ונהלים הוצגה ● המנהלים זכו להרצאות מאלפות מאנשי חינוך ורבנים ● מוכנים לפתיחת השנה בעוצמה גדולה ● לסיפור המלא
פנסאים בתנופה: מנהלי הסניפים נערכו לתשע
לקראת פתיחת שנת הפעילות תשע"ח, התכנסו שלושים ושניים מנהלי סניפי צבאות השם - הפנסאים לוועידה בה קיבלו כלים וכוחות להצלחה בפעילות עם חיילי צבאות השם בקהילות אנ"ש ברחבי ארצנו הקדושה.

במהלך הועידה, הוצגה תוכנית יעדים ונהלים לשנה הבאה, מלווה בפרזנטציית מולטימדיה, על ידי חברי הנהלת הארגון, ר' שלמה אזימאוו, ר' בנימין וילהלם ור' אפרים רבינוביץ.

הועידה עמדה בסימן: 'קשורים ומחוברים'. "השנה יושם דגש מיוחד, על החיבור של כל אחד מאלפי החניכים לסניף ולפעילות החסידית, באמצעות תכנית סוחפת שתקיף את כל מעגל השנה בעזרת השם, כמו כן מושקעת שימת לב גדולה בנושא הקשר האישי", אומר יו"ר הארגון הרב שמעון רבינוביץ.

איש החינוך הרב מנחם הלפרין, החבר בוועידת התוכן של הארגון, פרס את משנתו בנושא החינוך הבלתי פורמאלי בהרצאה מרתקת, "בסניף מתחברים חייו הפרטיים של הילד לכל מה שמחנכים אותו, כאן, יותר מכל מקום אחר, מעוצבת האישיות החסידית שלו".

בהרצאה מפיו מפיק המרגליות של הרב שניאור אשכנזי, קיבלו מנהלי הסניפים שיעור מאלף על הדרך לעורר את החיוניות והחיות בעצמם וכך בחניכים, "עליכם לייקר את השליחות והזכות העצומה, חלילה לא להסתגל ולהתרגל, לזכור בכל פעילות מחדש שאין לשער מה תפעל השעה הזו לכל החיים, ממש" אמר הרב אשכנזי.

במושב השני, ישבו המנהלים סביב שולחנות ערוכים להתוועדות חסידים בה השתתף משפיע הארגון הרה"ח ר' זלמן גופין, הרב גופין עמד על כך שעיקר ההשפעה על נפש הילדים היא באמצעות החוויה החסידית, "כשאדמו"ר הזקן אמר בניגון "טעמו וראו כי טוב הוי'", נהרו אחריו המונים והתקרבו לחסידות, וזה פעל עליהם יותר מדיבוריו בנגלה ובחסידות, כך בהשפעה על הילדים - יש לתת להם תענוג וחוויה בעניני חסידות".

במסגרת הפעילות, יעסקו הילדים בהלכות שבת, וילמדו בספרים מהודרים, על הגהת החומר והפיקוח ההלכתי, מופקד איש ההלכה ומורה צדק בכפר חב"ד, הרה"ח ר' חיים פרוס, במהלך המושב עסק הרב פרוס בחינוך והטמעת ערכים של הלכה ויראת ה' חסידית בקרב הילדים, "בלימוד הלכה יש שילוב של הבנה יחד עם ביטול מוחלט וקבלת עול, הדברים הללו נחקקים ומלווים את הילד לכל החיים, זה מהותו של חייל בצבאות השם".

את הועידה חתמה הרצאה ויזואלית ייחודית, על ידי הרב מנחם מינצברג, בהרצאתו נחשפו מנהלי הסניפים להוראות והדרכות של הרבי, ולמענות קודש ייחודיים הקשורים לצבאות השם, ההשפעה על החניכים, והכוחות שניתנים לעוסקים במלאכת הקודש.

בסיכומו של הערב, יצאו כולם עם תחושה מרוממת של זכות גדולה מהולה באחריות עצומה, לקשר ולחבר את הילדים, חיילי צבאות ה', לרבי ולהוראותיו הקדושות, מתוך שמחה וחשק, על מנת להביא בקרוב ממש את הרגע הנכסף של ביאת משיח צדקנו, נאו.


להרשמה לתכניות הפנסאים כנסו לאתר panasaim.com או במוקד הרישום 1-700-703-770
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.