מערכת COL | יום כ' אלול ה׳תשע״ז 11.09.2017

וְאַתֶּם תְּלֻקְּטוּ לְאַחַד אֶחָד > חלקים בודדים של תורת מנחם

בח"י אלול הסתיים המבצע הגדול של רכישה מוקדמת מהדפסת "שישים כרכים – תורת מנחם", במהלכו נרכשו כחמשת אלפים סטים בידי לומדי ומעייני תורת רבינו בכל העולם כולו ● חסידים שהיה בידם את מרבית הספרים ורק חלקים בודדים חסרו להם להשלמת הסט, הפצירו בחודשים האחרונים שתתבצע מכירה של ספרים בודדים ● מוסד ההו"ל של תורת הרבי 'ועד הנחות בלה"ק' נענה ומכריז על אפשרות מיוחדת החל מהיום ועד ליום ההילולא ו' תשרי, בה ניתן לרכוש כל כרך בודד במחיר של 11 דולר בלבד ● חלוקת הסטים של 60 הספרים למי שהזמין מראש, תתבצע בשבוע הקרוב ● כל הפרטים
וְאַתֶּם תְּלֻקְּטוּ לְאַחַד אֶחָד > חלקים בודדים של תורת מנחם
בערב שבת קודש, יום הבהיר ח"י אלול, הסתיים המבצע הגדול בו השתתפו אלפי חסידים ואנשי מעשה מכל רחבי תבל, ברכישה מוקדמת של ספרים מההדפסה ההיסטורית של "שישים כרכים – תורת מנחם", הכולל את כל ההתוועדויות של הרבי - ערוכים ומתורגמים ללשון הקודש - משנת ה'תש"י ועד שנת ה'תש"ל, עשרים השנים הראשונות לנשיאותו של הרבי.

במהלך המבצע - בחלקו הראשון שהתנהל בחודש סיון האחרון או בחלקו השני שהתנהל בחודש אלול, התקבלו פניות רבות במשרדי מוסד ההו"ל של תורת הרבי 'ועד הנחות בלה"ק', מצד אלו שהיה בידם את מרבית הספרים מתוך הסט משום שקנו את הכרכים א' עד ס' תיכף לצאתם לאור עולם בין השנים ה'תשנ"ב - ה'תשע"ז, וחסרו להם חלקים בודדים זעיר פה זעיר שם.

מנכ"ל המוסד הרב חיים שאול ברוק שיחי' מספר לכתבינו בשיחה מיוחדת מניו יורק שהוחלט לעשות הדפסה מצומצמת של הכרכים המבוקשים, ביניהם כאלו שאזלו מן השוק בשנים האחרונות, בנפרד מההדפסה של 5000 הסטים. החל מיום ראשון י"ט אלול ה'תשע"ז ועד ליום ההילולא ו' תשרי ה'תשע"ח, ג"ן שנה להסתלקות הרבנית הצדקנית מרת חנה ע"ה, ניתן להזמין כרכים בודדים במחיר מיוחד של 11 דולר בלבד, 50 % הנחה ממחיר השוק הרגיל בכל ימות השנה.

בארץ הקודש ניתן להתקשר לחנות הספרים 'קה"ת' בכפר חב"ד ולבצע הזמנה – 03.9606.018, כמו כן ניתן לעשות זאת מכל מקום אחר בעולם, ישירות באתר של ועד הנחות בלה"ק, בקישור הזה - www.lahak.org/single

*

בהודעה מיוחדת שיצאה בערב שבת לאלו שהזמינו את הסטים בחודש סיון נמסר, כי בשבוע הקרוב יוכלו לאסוף את הסטים בנקודות החלוקה בארץ הקודש ובארצות הברית, וכן המשלוחים המיוחדים למדינות: אוסטרליה, אנגליה, רוסיה, אוקראינה, שיקגו, טקסס, קליפורניה, ייצאו בשבועות הקרובים.

אלו שהזמינו את הסטים בחלקו השני של המבצע – בחודש אלול, יקבלו הודעה בסמיכות לחמשה עשר בשבט ה'תשע"ח על מועדי וזמני החלוקה.

לתלמידי התמימים שיגיעו לחצרות קדשינו בחודש החגים הבעל"ט תהיה הזדמנות מיוחדת לאיסוף הספרים בעשרת ימי תשובה, וכן לשלוחים שמגיעים לחצרות קדשינו לרגל כינוס השלוחים העולמי תתקיים חלוקה ביום שני, יום הבהיר ב' כסלו בשעות הצהרים.

לפרטים נוספים, ולבירורים ניתן לפנות לאגף המבצעים המיוחדים של לה"ק בכתובת הדוא"ל - [email protected]
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.