מערכת COL | יום כ' אלול ה׳תשע״ז 11.09.2017

מי באמת הפיל את מגדלי התאומים? ● הזווית הקונספירטיבית

מה גרם למגדלי הסחר העולמי-"התאומים" לקרוס באחת, וביחד איתם לקחת שאולה כשלושת אלפי אנשים שנקברו תחתיהם? ● לאן נעלמה טיסה 93? ● מיהו היהודי שפוצה בסכום אגדי של ארבעה וחצי מיליארד דולר בעקבות האסון? ● הקונספירציה מעולם לא היתה אמיתית יותר ● הרצל קוסאשוילי, חובב קונספירציות מושבע, חוזר לרגעי האימה של פיגועי האחד-עשר בספטמבר 2001 ומציג את הזווית האלטרנטיבית לסדרת הפיגועים ששינו את העולם ● לסיפור המלא
מי באמת הפיל את מגדלי התאומים? ● הזווית הקונספירטיבית
מאת הרצל קוסאשוילי, COL

מה גרם למגדלי הסחר העולמי "התאומים" לקרוס באחת וביחד איתם לקחת שאולה כשלושת אלפי אנשים שנקברו תחתיהם? אם אתם מאלה שחושבים שהמטוסים שנראו פוגעים בבניינים בדיוק מרשים כל כך, כפי שנראו באותו בוקר לפני עשר שנים בדיוק בשידור החי, ולאחר מכן בלופ בלתי פוסק עד עצם היום הזה, כדאי תחשבו שוב.

כמו בכל תסריט אימה שמגשים את עצמו, צצים להם כפטריות אחר הגשם מחוללי קונספירציות, המגבים את עצמם בשלל "הוכחות מדעיות" הסותרות את מגדל הקלפים המוכר לנו עד כה, במקרה הזה, את מגדלי התאומים ובניין מס' 7 הסמוך שקרס אף הוא לאחר מספר שעות בסופו של יום הפיגועים הארוך ביותר שידעה ארה"ב והאנושות כולה.

אם להאמין לגרסה הרשמית אותה מכירים רובנו, בבוקר האחד-עשר בספטמבר נחטפו בו זמנית ארבעה מטוסי נוסעים שטסו טיסות פנים בשמי ארה"ב. המטוסים היו מטוסים סילוניים מסחריים של חברת בואינג, מהצי של החברות: אמריקן איירליינס ויונייטד איירליינס.

שני מטוסים מתוך הארבעה רוסקו במגדלי התאומים, מטוס נוסף עפ"י הגרסה הרשמית, התרסק במבנה הפנטגון בוושינגטון. המטוס הרביעי, טיסה 93 המפורסמת, התרסק כביכול לאחר השתלטות הנוסעים על החוטפים בשדה פתוח בפנסילבניה.

עפ"י הידוע לנו מדיווחי התקשורת והממשל בארה"ב, מאחורי סדרת פיגועים אלו שזעזעו את החזקה שבאומות ושינו את סדרי ונהלי הבטיחות בכל שדות התעופה בעולם ובארה"ב בפרט, עמד ארגון הטרור אל-קעידא, שבראשו עמד הארכי טרוריסט אוסאמה בן לאדן, שחוסל לאחרונה במבצע הרואי כחלק מהבטחתה של ארה"ב לרדוף את הטרור עד למיגורו. כבר בשלהי שנות התשעים הפך בן-לאדן ליעד מספר אחד כטרוריסט המבוקש ביותר בעולם. סכומי עתק הונחו על ראשו, לכל מי שיספק בדל מידע שיביא להסגרתו או לחיסולו.

עד כאן הכל מצמרר ואמין כמו שזה אמור להיות בטרגדיות בסדר גודל שכזה. אולם, אם תשאלו מומחים מעולם התעופה למשל, תוכלו להבין עד כמה מופרך הדבר שטייס בדרגת מתלמד כמו הטרוריסטים שהשתלטו על כל ארבעת המטוסים, שבין היתר רכשו את מיומנותם באמצעות סימולטורים ממוחשבים שניתנים להשגה בכל חנות מחשבים נידחת, יצליחו להוליך מטוס נוסעים כמו בואינג 767, תחת לחץ כה גדול ואדרנלין מוגבר בעקבות החטיפה, היישר אל תוך גורדי השחקים של מנהטן בניו-יורק. טייסים שצברו קרוב ל-20,000 !!! שעות טיסה מסחריות העידו שאפילו בעבורם מדובר באקט כמעט בלתי אפשרי לביצוע, בטח לא בפעם הראשונה.

תוסיפו לכך שבנייני התאומים שנבנו בתחילת שנות השבעים, תוכננו כבר אז לספוג פגיעות של מטוסי נוסעים גדולים (כמו בואינג 707 שהיה פופולארי בשנות השבעים) ואפילו פגיעות של סופת הוריקן עוצמתית. לדעת מומחי חבלה ופיצוץ מבוקר של בניינים, זה חסר הגיון לחלוטין שמטוס נוסעים על שלל מערכות הדלק והחשמל שלו יוכל להמיס בניין כמו הבניין הדרומי שחופה ונבנה בעזרת למעלה ממאתיים טון של פלדה!!! לדעת אותם מומחים ועדויות של ניצולים, כמו גם צילום הקריסה המפורסם ששודר בכל ערוץ אפשרי, מוכיחים שהבניינים קרסו באמצעות "פייצוץ מבוקר" ויזום. מוטות הפלדה האדירים שהקיפו את הבניין היו אמורים להיות מוטים ארצה בסיום 'הצניחה החופשית' של הבניין מטה. אולם, למרבה הפלא, המחלצים נאלצו לנסר את עמודי הפלדה שנותרו זקופים וללא כל קמט.

על התרסקות המטוס במבנה הפנטגון השאלות גדולות יותר. ראשית, אין עדויות לפגיעה של מטוס בסביבה, כמו גם מאות מצלמות האבטחה (הפנטגון הינו המבנה המאובטח והמצולם ביותר בארה"ב לאחר הבית הלבן-למעלה מ-350 מצלמות אבטחה מצלמות כל זבוב שנקרה בדרכו לאזור) שלא קלטו בשום צורה שהיא מטוס נוסעים גדול שפוגע בבניין.

אם יצא לכם (רק בדיווחי החדשות כמובן, לא במציאות חלילה) לראות פגיעה של מטוס שנפל באזור מגורים, תבינו גם אתם על מה הם מדברים. פגיעה בקוטר מדויק של ארבעה מטרים במבנה הפנטגון, עבור מטוס נוסעים שנוחת על הבניין במהירות שיוט של 700 קמ"ש לפחות היא מופרכת לחלוטין. מוטת כנפיים של מטוס בואינג מדגם 757 היא 38 מטרים בקירוב. מוטת כנפיים שכזאת, בשילוב הקטלני של מהירות הפגיעה אמורה "לסחוף" איתה מספר עמודי חשמל היישר לגיהינום. התמונות מהמקום מראות בבירור שהעמודים בנתיב הפגיעה של המטוס בבניין, עומדים על תילם כאילו לא התרחש דבר.

תוסיפו לכך גם את העובדה הזאת, שבכל הצילומים האוויריים לא נראו שברי מטוס, כנפיים או חלקי מנוע. כל אלה, למרות הפגיעה הקשה עמידים בפני כל סיבת התרסקות, כולל הפצצה מאסיבית של טילים מונחים. שלא לדבר על הקופסאות השחורות של כל ארבעת המטוסים שפשוט נעלמו כלא היו. במסמכי החקירה הרשמיים, אין זכר לתמלול הקופסאות השחורות. הגרסה הרשמית: "הקופסאות לא שרדו את החום האדיר". מי שדווקא כן שרד את החום האדיר, היו הדרכון והכאפייה של המחבל החובבן שהנחה את המטוס במאה אחוזי הצלחה היישר לתוך הבניין הדרומי... הייתם מאמינים?

טיסה 93 שכביכול יורטה ע"י הנוסעים עצמם שהשתלטו על החוטפים, נותרה כחידה הגדולה ביותר. "זירת ההתרסקות" בשדה הפתוח בפנסילבניה, לא הזכירה אפילו בצחוק זירת התרסקות של מטוס. לא גופות, לא חלקי מטוס או צורת שרידי מנוע, ובטח שלא חור בקוטר אימתני שנפער באדמה עם סימני שריפה על העצים שמסביב מהדלק הבוער. כאילו פצתה האדמה את פיה ובלעה אותם חיים שאולה כקורח וכל עדתו.

ועוד לא דיברנו על בניין מספר 7 הסמוך למגדלי התאומים שלא ספג כלל פגיעה של מטוס, וקרס לאחר מספר שעות של בעירת אש מקומית באחת הקומות הגבוהות, היישר אל תוך האדמה שפערה את פיה, כשכניו-מגדלי התאומים.

באתרי אינטרנט רבים (רובם בשפה האנגלית), תמצאו שלל תיאוריות קונספירציה לאירועי האחד-עשר בספטמבר. מה שהובא כאן בפניכם הוא באמת בבחינת טיפה בים. לסבלנים שבניכם ולאלה שאוהבים חומרים מהסוג הזה, צפויה חוויה מרתקת אל אחת מהתעלומות הגדולות ביותר שידע העולם בעידן המודרני.

המעניין יותר הוא, הגרסאות הסותרות למניעים של הפיגועים הללו. חלקן מדברות על יהודי בשם לארי סילברשטיין, איל-נדל"ן ומיליארדר יהודי שנולד וגדל בניו יורק, שחתם כשלושה חודשים בלבד לפני פיגועי האחד-עשר בספטמבר בשנת 2001 על הסכם חכירה ל-99 שנים של צמד הבניינים המפורסם בעולם ושל בניין מס' 7 הסמוך. הבניינים בוטחו בסכום עתק של 3,500,000,000 דולר (שלושה וחצי מיליארד).

במשפט שהתנהל עד לשנת 2004, תבע סילברשטיין סכום עתק על כל בניין בנפרד. שכן לדבריו, כל אחד משלושת הבניינים שהתמוטט באותו היום, הינו בעצם קורבן לפעולת טרור נפרדת ועל כן יש להתייחס למקרים בנפרד ולא כאל אירוע טרור כללי. תביעתו התקבלה, אולם הוא פוצה בהסכמת עורכי דינו לבסוף, בסכום צנוע יותר של ארבעה וחצי מיליארד דולר לכל שלושת הבניינים.

חלק מהתיאוריות מדברות על קנוניה עולמית, שבניהן כמובן ישראל (אלא מה?) החמדנית ותאבת הבצע, במה שמכונה אצלם: "ניסיון השתלטות על שוק מטילי הזהב העולמי". למי שלא יודע נספר, שמתחת למגדלי התאומים, שהיו קרובים לבנק הפדראלי של ארה"ב, שכנו ברגעי האימה באותו בוקר שחור, מטילי זהב בשווי כולל של למעלה מ-260,000,000 דולרים !!! לאף אחד אגב, אין הסבר המניח את הדעת לאן הם נעלמו. ראש עריית ניו-יורק דאז, רודולף ג'וליאני, אמר משהו אודות "הצלת אוצר הזהב הגדול בעולם" במסיבת עיתונאים חפוזה לאחר הפיגוע. אולם לאחר מכן, שמר על שתיקה רועמת והנושא לא עלה שוב לדיונים, אף לא בחקירות הפנימיות של ממשלת ארה"ב.

כך או כך, בעוד ארה"ב מלקקת את פצעיה השותתים, אחוז הולך וגדל של אזרחים בארצות הברית, מסרב כיום לקבל את התיאוריה הרשמית לפגועי האחד-עשר בספמטבר 2001. היה או לא היה? נכון לרגעים אלו, השאלה עדיין פתוחה ומדממת.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.