מערכת COL | יום י"ז אלול ה׳תשע״ז 08.09.2017

ראש עיריית הרצליה: 'אין לי אף דבר נגד חב"ד - נגיע להסכמים'

בעקבות הדו"ח שניתן הבוקר על ידי הפקח העירוני לשליח חב"ד שהניח הבוקר תפילין לאזרחים בעיר הרצליה - ראש העיר מתנצל ומודיע: 'נשמח להגיע להסכמה עם חב"ד על מיקום הצבת הדוכנים להנחת תפילין בעיר' • ומה הגיבו בצעירי חב"ד? • לכתבה המלאה
ראש עיריית הרצליה: 'אין לי אף דבר נגד חב
ראש העיר על רקע התקרית
ראש עיריית הרצליה משה פדלון לח"כ מיכאל מלכיאלי (ש"ס):

"הדו"ח שניתן לשליח חב"ד שהניח לאנשים תפילין בסך 750- יבוטל לאחר שיוגש בקשת ערעור".

כמו כן, הבהיר ראש העיר שאין לעירייה עניין נגד חסידות חב"ד ויפעל בתיאום עם שליחי חב"ד להסדרת הדוכנים להנחת תפילין ברחבי העיר מבלי לפגוע בשגרת חיי התושבים

בעקבות הדו"ח שניתן הבוקר על ידי הפקח העירוני לשליח חב"ד שהניח הבוקר תפילין לאזרחים בעיר הרצליה, שוחח ח"כ מיכאל מלכיאלי (ש"ס) עם ראש עיריית הרצליה משה פדלון, במהלכה סוכם כי שליח חב"ד שקיבל את הדו"ח, יגיש לעירייה ערעור, והדו"ח יבוטל לאלתר.

יחד עם זאת, הבהיר ראש העיר, שאין לו אף דבר נגד שליחי חב"ד, וישמח שיגיעו להסכמה עם העירייה על מיקום הצבת הדוכנים להנחת תפילין בעיר, בכדי שלא לפגוע בשגרת החיים של תושבי העיר.

חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי הודה לראש עיריית הרצליה משה פדלון, אשר קשוב לצורכי הדת ומוקיר ומעריך מאוד את פעילות חסידות חב"ד ונרתם במידית לסייע בעניין.

מאגף הסניפים של צעירי אגודת חב"ד, האחראיים לפעילות בתי חב"ד בישראל, הגיבו על התקרית בהרצליה: "קשה להאמין כי מכל המקומות בעולם בהם יציעו היום שליחי חב"ד ליהודים להניח תפילין ולהתחבר למסורת אבותיהם, דווקא במדינת היהודים יגרור הדבר דו"ח או העמדה למשפט. לא בניו יורק, לא בכיכר האדומה, לא בלונדון ולא למרגלות מגדל אייפל. רק בהרצליה, עיר ואם בישראל.

"כבר 50 שנים שדוכני התפילין שיזם הרב מליובאוויטש הפכו לחלק בלתי נפרד מהנוף היהודי והישראלי ובלתי יעלה על הדעת כי רגע לפני פרוס שנה חדשה יינתן דו"ח לחסיד שכל 'פשעו' החמור הוא הצעה להניח תפילין ליהודים. שליחי ותלמידי חב"ד המסורים ימשיכו להנגיש את היהדות וערכיה לכל יהודי במאור פנים ובאדיבות, ולקיים גשר בין כל חלקי העם".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.