מערכת COL | יום ז' אדר ב ה׳תשס״ה 18.03.2005

בת מצווה משותפת לבנות קריית הסביונים

אמש (חמישי) התקיימה בקרית הסביונים חגיגה רשמית לרגל הבת מצווה של כ-40 מבנות השכונה. הטקס התקיים לאחר סדרת קורסים חוויתיים שבהם השתלמו בנות המצווה בלימודי היהדות ומורשת ישראל עם השליחה המקומית דינה וולף. הטקס נפתח במחול מיוחד, כשהבנות לבושות לבן, ונרות שבת בידיהן וברקע מתנגן שירו של דודו פישר 'אלוקי נשמה'. הטקס כולו הונחה על-ידי שתיים מבנות המצווה. נציגות ההורים הגב' רקפת דייג והגב' לאה ענבר הביעו בשם כל ההורים את רגשי התודה על המפעל הכביר והביעו תקווה כי המפעל ילך ויתפתח במשך השנים, ובמקביל ישמר הקשר עם בנות הקבוצה הנוכחית להמשך פעילות. הרב שמואל וולף, שליח הרבי בק. הסביונים, נשא דברים על משמעות 'בת מצווה' כיום בו נפתחת ההיאבקות האמיתית בין היצר הטוב והיצר הרע והדגיש כי "מי שמשחק טוב יותר, הוא זה שמנצח!"
בת מצווה משותפת לבנות קריית הסביונים
הרב שמעון וינר, שליח הרבי בעיר יהוד, הודה לכל הגורמים שנטלו חלק בהצלחת הפעילות והפקת האירוע, בדבריו הודה גם להנהלת בית הכנסת השכונתי על האירוח והכיבוד העשיר.

מקהלת הבנות בניצוחה של הגב' שרה גרינברג מביתר ריגשה את הקהל בשירי נשמה יהודיים ולאחריה הדליקו בנות המצוה נרות לזכותן של האמהות, הנביאות והקדושות שמסרו נפשן למען עם ישראל וקדושתו.

טקס מרגש זה, היה בו כדי לעורר את הגאוה היהודית ולחזק את הקשר בין הבנות, הוריהן וכל יתר המוזמנים הנרגשים לעברו המפואר של עמנו. הרב שמעון ויינר כובד בהענקת שי לכל בת מצווה, מחזה קצר של "אור במרתף" העלה שוב על נס את מסירות נפשן של בנות ישראל בשמירת הגחלת. האירוע הסתים במחול ובשירה של "עם ישראל חי!" ולא לפני שהבנות וההורים הנרגשים הודו מקרב לב על המפעל הנהדר של בת מצווה club. 

ההורים התארגנו והעניקו לרב שמעון וינר שי מיוחד, תרומה מכובדת לפעילות בית חב"ד ובית חם הפועלים במשך כל השנה כולה בעיר יהוד. אין ספק כי מעמד מרגש זה היווה מנוף לפעילות בית חב"ד בעיר ובשכונת קריית הסביונים.
לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
3 תגובות
1.
יישר כח
ז' אדר ב ה׳תשס״ה
שמוליק היקר.
נפלא לראות כל כך מהר תוצאות בפעולותיך..
רק הערה קטנה- כל כך הרבה שירים יש ל'מורדכ'ע' שצריכים להשתמש בשל דודו.... פליאתי עליך.

תצליח וכל טוב
הקיסר.
3.
יישר כח
ח' אדר ב ה׳תשס״ה
היינו ומאוד נהננו! שמוליק ודינה כל הכבוד!
8.
יישר כח
ט"ו ניסן ה׳תשס״ה
שמוליק ודינה היקרים!
כל הכבוד על כל המאמץ.
משר התורה (בני)
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.