מערכת COL | יום ט"ז אלול ה׳תשע״ז 07.09.2017

תשרי תשע"ח בפתח: 'ועד תלמידי התמימים' בתנופת פעילות

חודש אלול המתקרב לסיומו, מוצא את 'ועד תלמידי התמימים העולמי' בשיאה של פעילות עמוסה • ה'ועד', המשמש בימי חודש תשרי בא כוחם של הנהלות ישיבות תות"ל והמופקד על ידם עלאירוחם הגשמי והרוחני של אלפי תלמידי התמימים, סוגר בימים אלו את הרישום הרחב בקרב עשרות הישיבות, מכל רחבי תבל, לקראת בואם של אלפי התמימים להסתופף בחצרות קודשנו במהלך חודש החגים • תשרי תשע"ח בפתח
תשרי תשע
אילוסטרציה: מנדי הכטמן, ארכיון COL

חודש אלול המתקרב לסיומו, מוצא את 'ועד תלמידי התמימים העולמי' בשיאה של פעילות עמוסה. ה'ועד', המשמש בימי חודש תשרי בא כוחם של הנהלות ישיבות תות"ל והמופקד על ידם עלאירוחם הגשמי והרוחני של אלפי תלמידי התמימים, סוגר בימים אלו את הרישום הרחב בקרב עשרות הישיבות, מכל רחבי תבל, לקראת בואם של אלפי התמימים להסתופף בחצרות קודשנו במהלך חודש החגים.

הרישום, המתבצע אצל הנציגים בישיבות השונות, נותן את האות לקליטתם של אלפי התמימים הזוכים לאירוח מלא ומוקפד, הן בפןהגשמי והן בפן הרוחני. על פי הוראת ראשי הישיבות נקבע כי קבלתם של האורחים תחל מיום כ"ב באלול ה'תשע"ז ועד לסיום תקופת האירוח ביום כ"ח תשרי ה'תשע"ח.

זוהי יריית הפתיחה לקראת חודש שוקק פעילות בחצרות קודשנו, במהלכו, ישהו תלמידי התמימים באהל הק' ובבית חיינו, ילמדו בהתמדה ושקידה, ישתתפו בהתוועדויות יומיות, פאנלים, שיעורים, כינוסים ותוכניות סביב השעון. בימים אלו, הגיע מבית הדפוס הקובץ 'לבקר בהיכלו', אשר מטרתו ועניינו לעודד ולחזק את ההכנה הרוחנית לקראת הנסיעה אל הרבי. בקובץ, מקבץ נרחב של ליקוטים מתורת רבותינו נשיאינו בעניין נסיעת החסידים לרבי ובמעלת השהייה בבית חיינו וההשתטחות באהל הק'. לצדה ייצאו לאור עוד מספר חוברות לימוד עיוניות העתידות לשמש את קהל התמימים במהלך חודש החגים, ובהם סוגיות ערוכות בנגלה ובחסידות הקשורות עם ימי המועדים. כמו כן, במהלך החודש תופיע סדרת הקבצים "לחיזוק ההתקשרות" לצד גליונות "ליובאוויטש שבליובאוויטש" היומיים.

לצד כל אלו, מספק ה'ועד' מקומות לינה מסודרים ומטופחים, כמו גם שלוש ארוחות מזינות ומלאות מדי יום, לצד סבסוד כל הנצרך לבחור במהלך החודש, למן 'כפרות' בערב יום כיפור, ועד ערבות בהושענא רבה.

גולת הכותרת שבפעילות הענפה הוא ארגון הסעות מסודרות מדי יום לאהל הק', במחיר מסובסד, בהם נוסעים מדי יום מאות מתלמידי התמימים ברצותם לשהות בד' אמותיו הק' של הרבי.

לכל אורך החודש מקיים ה'ועד' רישום מקיף של שמירת הסדרים בקרב אלפי האורחים, כאשר מצבו של כל בחור מדווח להנהלת הישיבה כל העת, הרישום מתבצע לצד מבחנים בנגלה ובחסידות מתוך החומר הנלמד, ובתום החודש נערכת הגרלה על כרטיסי טיסה, קונטרסים ודולרים מידו הק' של הרבי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.