מערכת COL | יום י"ד אלול ה׳תשע״ז 05.09.2017

התמונה שריגשה את הראשל"צ בביקורו אצל רב העיר נצרת עילית

הראשון לציון הרב הראשי הגאון הרב יצחק יוסף ביקר בנצרת עילית, ופתח את הביקור בבית רב העיר הרב ישעיהו הרצל • המד"א הרב הרצל העניק תמונה מלפני כארבעים שנה – וריגש את הראשל"צ • לסיפור המלא
התמונה שריגשה את הראשל


השבוע ביקר הראשון לציון הרב הראשי הגאון הרב יצחק יוסף בנצרת עילית. הביקור היה ביוזמת יו"ר המועצה הדתית ר' מיכאל אילוז יחד עם הרב הראשי של העיר הרב ישעיהו הרצל ומנהל מחלקת הנישואין והכשרות הרב ישראל ביטון, ובשיתוף עם ראש העיר מר רונן פלוט.

הביקור נפתח בבית הרב ישעיהו הרצל שם התפללו גם תפלת מנחה, הרב הרצל העניק להראשל"צ תמונה מביקורו של אבין הגאון הרב עובדיה זצ"ל – מלפני כארבעים שנה - בביקורו בגליל תחתון במשתלת טסלר שבשדה אילן בעת שהרב הרצל כיהן אז כרב האיזורי כפר תבור וגליל תחתון.
הביקור נערך אז לבדיקת שתיל בגוש לגבי ערלה וכו' (ואכן מכאן יצאה תשובת הראשל"צ הרב עובדיה יוסף) בשו"ת יביע אומר ובילקוט יוסף. הראשל"צ התרגש מאד מתמונה.

הביקור המשיך בעירייה שם היתה קבלת פנים רשמית על ידי ראש העיר, הרב וגבאי בתי כנסת וחברי מועצת העיר, משם המשיך לישיבת ההסדר בראשות של הרב דני סיגליס שם היו כ80 תלמידים עם עוד אורחים – שם מסר הראשל"צ שיעור מקיף בעניין ספיקא דאורייתא לחומרא אם זה דאורייתא או דרבנן.

משם המשיכו לבית הכנסת הגדול הספרדי "זרע יעקב" בעיר. שם חיכו לו מאות אנשים מכל גווני הקשת – שם דיבר דברי התעוררות לחודש אלול.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.