מערכת COL | יום י"ב אלול ה׳תשע״ז 03.09.2017

​השלוחים בקמפוסים נערכים לשנה האקדמית

עשרות שלוחי הרבי בקמפוסים ברחבי הארץ, ממכללת ספיר שבדרום ועד תל חי שבצפון, התכנסו ליום היערכות לקראת שנת הלימודים האקדמית • לסיפור המלא
​השלוחים בקמפוסים נערכים לשנה האקדמית
עשרות שלוחי הרבי בקמפוסים ברחבי הארץ, ממכללת ספיר שבדרום ועד תל חי שבצפון, התכנסו ליום היערכות לקראת שנת הלימודים האקדמית.

מי שהיה נקלע ליום העיון, שנערך באולם הרשת בכפר חב"ד, היה עלול לחשוב שהוא נמצא בדיון היערכות של מוסד אקדמי ברמה הגבוהה ביותר. החומרים, הנושאים, הקורסים הצפויים לא מביישים שום מוסד אקדמי רציני.

בראש סדר היום עמדה התכנית המחודשת 'מבט אל החיים' – קורס שהשלוחים מלמדים את הסטודנטים. התכנית גובשה על ידי מנהל תכניות הלימוד, הרב אורי גמסון, והיא מבוססת על הפרוייקט המונומנטלי החדשני שעומד לצאת לאור 'ארבעה שערים'.

זו סדרת ספרים חדשה, המקיפה ומנגישה את התורה כולה. הסדרה נערכה בשיתוף פעולה של מטה "בית מלא ספרים" בצעירי אגודת חב"ד עם מכון "שפע" של הרב עדין אבן-ישראל (שטיינזלץ), ועם הוצאת קורן.

עורכי הסדרה, הרב מנחם ברוד והרב אמחיה אבן-ישראל, הציגו את הפרוייקט בפעם הראשונה לפני השלוחים בקמפוסים. הרב מני אבן-ישראל דיבר על החידוש ופריצת הדרך של הסדרה.
הרב משה שילת מהנהלת חב"ד בקמפוס, שיזם את הפרוייקט, סיפר כי מדובר בפרוייקט מורכב, שעובדים עליו כבר כמה שנים, והזכיר שלפני שנה וחצי השלוחים כבר ריכזו קבוצות ביקורת של סטודנטים בקמפוסים שעברו על החומרים והעירו על צורת הגשת הדברים, והערותיהם תרמו מאוד ליכולתם של העורכים להגיש את החומרים בצורה המתאימה לציבור הישראלי המשכיל.

השליח הרב חיליק קפלן, הממונה על תחום האמנים, הציג תכנית מהפכנית של אמנים ישראלים מהשורה הראשונה, שישתלבו בפעילויות של "חב"ד בקמפוס", כשהם מתאימים את התכנים שלהם לצורכי השלוחים.

השליח הרב תנחום ריבקין, הממונה על תחום סעודות שבת, הציג תכניות פורצות דרך לקראת השנה החדשה.

את יום ההערכות סיכם הרב דוד קורץ, מנהל "חב"ד בקמפוס", שציין בסיפוק כי ברוך השם אפשר לברך על תוצאותיה של ההשקעה הגדולה שהנהלת חב"ד בקמפוס השקיעה בהכנת כל הפרטים, להצלחת השליחות המיוחדת באקדמיה בישראל.​
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.