מערכת COL | יום ט' אלול ה׳תשע״ז 31.08.2017

מסע ארצי מרגש: 'צעירי חב"ד' חילק 300 כיסאות גלגלים

בשורת טקסים מרגשים ומיוחדים, חילק מטה צעירי אגודת חב"ד למען נפגעי הטרור שלוש מאות כסאות גלגלים המיועדים לפצועי צה"ל ונפגעי טרור, לבעלי מוגבלות בניידות ולמוסדות רפואה ברחבי הארץ, מתוך מטרה להקל על ההתמודדות היום יומית עם הקושי בניידות • הרב מנחם קוטנר, מנהל המטה, ליווה את המסע, יחד עם השלוחים המקומיים בכל עיר • בטקסים בבתי הרפואה נכח הצוות הרפואי הבכיר • לסיפור המלא
מסע ארצי מרגש: 'צעירי חב
השליח הרב מנחם קוטנר, מעניק בימים אלו 300 כיסאות גלגלים שיחולקו לפצועי צה"ל ונפגעי טרור, לבעלי מוגבלות בניידות ולמוסדות רפואה ברחבי הארץ, מתוך מטרה להקל על ההתמודדות היום יומית עם הקושי בניידות.

לאורכו של מסע החסד המרגש בבתי המשפחות ובמרכזים הרפואיים השונים, אותו הוביל הרב קוטנר, הצטרפו השלוחים המקומיים בכל עיר.

במרכז הרפואי 'קפלן' נערך טקס רב רושם, בהשתתפות המנהל ד"ר קרלוס גרוזמן והצוות הבכיר של הרופאים שהודו על קבלת תרומה של שמונה עשרה כיסאות גלגלים, בסיועו של השליח בקפלן הרב עידן מקאניק.

אל הטקס הצטרפו גם השליח הרב לוי מנדלזון מנהל חב"ד בבתי הרפואה והרב יוסי סברדלוב שליווה את הפרויקט במסירות רבה.

הסיוע ממלחמת לבנון

במרכז הרפואי 'כרמל' בחיפה נערך טקס דומה, בהשתתפות הצוות הרפואי הבכיר והשליח הרב מנחם דרייפוס ששעתיים קודם לכן נולד בנו בשעה טובה. הרב קוטנר סיפר על הפעילות עם משפחות נפגעי הטרור ופצועי צה"ל ובמיוחד בימי מלחמת לבנון השנייה בהם צעירי חב"ד ביקרו פצועים רבים בחיפה.

בטקס שנערך במרכז הרפואי 'שערי צדק' בירושלים, השתתפו מר אורי שוורץ, מנהל פיתוח משאבים וקשרי חוץ ושליח חב"ד לשערי צדק הרב יוני שניאורסון.

במהלך האירוע, הרב קוטנר סיפר על פעילות צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור במיוחד בשערי צדק – בשלב בו פצועי הפיגועים מקבלים טיפולי רפואי במקום, ועל הפעילות איתם לאחר שנים רבות.

מר שוורץ הודה על הפעילות של חב"ד וסיפר על הקשרים החשאיים שניהל עם חסידי חב"ד בלניגרד, בימיו כרב קהילה בפינלנד. "סייעתי להם בהעברת תפילין ומזוזות וסידורי תפילה בסתר לשמירת הגחלת היהודית ברוסיה הסובייטית", גילה.

בבית הרפואה 'הלל יפה' בחדרה קיבלו את הכיסאות בטקס מכובד בהשתתפות הצוות הרפואי וההנהלה שהודו בחום לרב קוטנר מצעירי חב"ד ולשליח חב"ד בהלל יפה הרב שניאור מעטוף – על הסיוע החשוב ברוחב לב לטובת המאושפזים הנהנים לאורך כל השנה מפעילות חב"ד.

השליח לחדרה הרב יוחנן בוטמן, איחל לכולם ברכת שנה טובה ומתוקה והרב מנדלזון סיפר על התוכניות לפיתוח פעילות חב"ד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.