מערכת COL | יום ו' אלול ה׳תשע״ז 28.08.2017

נחשפים הנתונים: 12,571,438 פרסומים חב"דיים בשנה

לאחר רצף של מעל שלושים שנות התמדה, אחריות ומסירות: צעירי אגודת חב"ד בארץ הקודש חושף לראשונה את נתון העותקים של הפרסומים החב"דיים היוצאים לאור על ידו מידי שבוע, זאת כחלק מהרצון להרחיב את מעגל ההשפעה השבועי של חב"ד בארה"ק • "מאחורי כל עלון עומדת השקעה רבה, בכדי להתאים את המסרים לכלל ציבור הקוראים המגוון", אומר הרב יוסף יצחק אהרונוב, "לא בכדי החומרים זוכים להערכה רבה בקרב הציבור שקורא אותם בנאמנות" • לסיפור המלא
נחשפים הנתונים: 12,571,438 פרסומים חב
12,571,438 - זה המספר המדהים של פרסומים חב"דיים שבועיים המודפסים על ידי צעירי אגודת חב"ד בארץ הקודש מידי שנה – מאות אלפי עלונים מידי שבוע. הנתון הבלתי נתפס נחשף כחלק מרצון הארגון להגביר את מודעות הציבור לכלי זה המאפשר לכל שליח, חסיד חב"ד או תמים להשפיע על סביבתו מידי שבוע מחדש.

בהתמדה, השקעה ומסירות ואחריות גדולה, כבר למעלה משלושים שנה, יוצאים לאור הפרסומים השבועיים, הכוללים תכני אידישקייט, רעיונות מהרבי וחסידות, הערוכים ומוגשים ברמה מקצועית גבוהה על ידי מיטב הכותבים.

חומרי ההסברה מוזמנים ומופצים בארץ הקודש וברחבי תבל באמצעות השלוחים, אנ"ש והתמימים, ומתפרסמים גם ברשת האינטרנט והמדיה.

12,571,438 הפרסומים השבועיים המופצים מידי שנה (מלבד מליוני חומרים נוספים המופצים על ידי צעירי חב"ד), מועברים מיד ליד ונקראים למעשה על ידי פי כמה קוראים., והמספר הולך וגדל עם השנים.

דרך ארוכה עוברים הפרסומים החב"דיים, שהפכו לחלק מהווי החיים של מאות אלפים בעולם ובעולם – עד לרגע בו הם נוחתים על שולחן השבת שלכם. צוות גדול המורכב מכותבים, עורכים, מעצבים, מפיקים, אנשי הזמנות ולוגיסטיקה דואגים במסירות מידי שבוע, כדי שהחומרים יגיעו בעקביות לעם ישראל.

"מאחורי כל עלון עומדת השקעה רבה, בכדי להתאים את המסרים לכלל ציבור הקוראים המגוון", אומר הרב יוסף יצחק אהרונוב, "לא בכדי החומרים זוכים להערכה רבה בקרב הציבור שקורא אותם בנאמנות".

בכל שבוע מוציא צעירי חב"ד את הפרסומים הבאים:

עלון השבת הפופולרי 'שיחת השבוע', הגיליון התורני לציבור החב"די 'התקשרות', עלון שבועי ברוסית, עלון שבועי באנגלית, עלון שבועי בצרפתית, עלון שבועי לילדים - 'ממתק לשבת', חוברת כיס חודשית ובה רעיונות בגאולה ומשיח - 'לחיות עם משיח', ושיחת החג היו"ל לקראת החגים והמיועד לציבור התורני באי בתי הכנסת.

צעירי חב"ד גם מסייע לארגונים חב"דיים בהפצת חומרים באופן שבועי או תקופתי: הסיפור שלי מבית JEM, תורת מנחם - תדפיס שיחה או מאמר שבועי, גיליון לקראת שבת, ועלון עלמה לנשים.

הזמנת החומרים מתבצעת באמצעות המרכז לעזרי שליחות בטל': 073-2480711.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.