מערכת COL | יום ג' אלול ה׳תשע״ז 25.08.2017

ישיבת בני השלוחים באוקראינה מתחדשת ומתרחבת

פתיחת שנת הלימודים בישיבת בני השלוחים בדנייפר שבאוקראינה, ביום רביעי ב' דראש חודש אלול, צויינה בהתוועדות חגיגית ומרוממת בהשתתפות התלמידים, האבות והאמהות, ליד שולחנות ערוכים, כיאה לציון אירוע חשוב ומשמח זה של התחלת הלימודים בישיבת תומכי תמימים • לסיפור המלא
ישיבת בני השלוחים באוקראינה מתחדשת ומתרחבת
פתיחת שנת הלימודים בישיבת בני השלוחים בדנייפר שבאוקראינה, ביום רביעי ב' דראש חודש אלול, צויינה בהתוועדות חגיגית ומרוממת בהשתתפות התלמידים, האבות והאמהות, ליד שולחנות ערוכים, כיאה לציון אירוע חשוב ומשמח זה של התחלת הלימודים בישיבת תומכי תמימים.

הרב אליהו הלוי חפר שיחי', המנהל הרוחני, פתח במעלת חודש אלול כהזמן המתאים ביותר לשוב ולחבוש את ספסלי הישיבה ולהשאב אל האוירה המיוחדת של תו"ת. הרב שמואל קמינצקי שיחי' השליח הראשי ורב העיר שהינו גם הורה לתלמיד בישיבה, הפליא במעלתה של הישיבה והחינוך החסידי והמושקע לו זוכים תלמידיה והודה על כך לחברי הצוות הרוחני של הישיבה. הוא אף ציין את ה'פנים חדשות' הרבות הנראות בקרב התלמידים ואיחל להמשך הצלחה והתרחבות 'מחיל אל חיל' בעז"ה.

יחס אישי והשקעה בכל תלמיד

הרב חיים אהרן חזן שיחי', ראש הישיבה, דיבר והרחיב על היוקר והחשיבות בלימוד התורה בהתמדה ושקידה בכל עת ובירך את התלמידים והוריהם. כנציגם של ההורים הוזמן לשאת דברים הרב נחום הכהן ערנטרוי שיחי', שליח הרבי לעיר זפרוז'ה, ששיתף את ההורים בשביעות הרצון והנחת שהוא רווה מחינוך ארבעת בניו שהתחנכו בעבר ובהווה בישיבה בדנייפר. הוא ציין לשבח את היחס האישי והדואג לו זוכה כל תלמיד בישיבה כפי שנוכח בכך כהורה, וההשקעה בקידומו ופיתוחו של כל אחד מהתלמידים.

כיתת ה'מכינה'

בין התלמידים והוריהם בלטה קבוצת תלמידי כיתת ה'מכינה' לישיבה, שמחנכה הוא הרב מנחם מענדל מרינובסקי שיחי', כשייעודה -שהושג בהצלחה ב"ה בשנים האחרונות- הוא קידום והכנת התלמידים במשך השנה לרמתה הלימודית וההנהגה ביר"ש של ישיבת תו"ת.

שיעור א' בישיבה זכה השנה במגיד שיעור חדש ומוכשר, הרב מנחם מענדל פלדמן שיחי' שידיו רב לו הסברה בהירה ובהחדרת חיות בלימוד בקרב תלמידים.

שאיפה להתקדמות ופיתוח היכולות

הרב חפר פרש בקצרה בפני ההורים את משנתה החינוכית של הישיבה, לפתח בקרב הבחורים את השאיפה להצלחה והתקדמות בלימוד וביראת שמים במסירות ובחיות ככל היותר, ויחד עם זאת להיות קשובים לצרכיו ויכולותיו של כל תלמיד באופן אישי ולפתוח בפניו את הדרך להצלחה.

ההורים הנרגשים שסיירו עם בניהם ברחבי הישיבה, בחדריהם החדשים ובשטח החצר הגדולה, ליוו את בניהם אל הזאל ונפרדו מהם לשלולם מתוך תחושת ביטחון שהובעה על ידם כי הם מפקידים חינוך ילדיהם היקרים בידיים נאמנות, בסייעתא דשמיא ובברכותיו הקדושות של הרבי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.