מערכת COL | יום כ"ח אב ה׳תשע״ז 20.08.2017

סיום חסידי ב'צעירי ליובאוויטש': באנקעט אור וחום ההתקשרות

יום רביעי אחר הצהרים התאספו 274 תלמידי ישיבת קיץ 'צעירי ליובאוויטש' לבאנקעט הסיום יחד עם 66 אנשי הצוות ● את הבאנקעט פתחו לאחר שעה ארוכה של ריקודי שמחה ● לכתבה המלאה
סיום חסידי ב'צעירי ליובאוויטש': באנקעט אור וחום ההתקשרות
צילום: חיים טויטו
יום רביעי אחר הצהרים התאספו 274 תלמידי ישיבת קיץ לבאנקעט הסיום יחד עם 66 אנשי הצוות.

למשתתפים ציפו שולחנות ערוכים בסעודה חגיגית עשירה לצלילי מוזיקה חסידית נעימה אותה ניגן התלמיד יענקי מרטון.

את הבאנקעט פתחו לאחר שעה ארוכה של ריקודי שמחה, בראיית קטע וידיאו ק' של הרבי בשיחה לרגל הסיום, ולאחריה פתח המנחה מנהל הרוחני של הישיבה הת' שמואל שי' מישולובין בדברי סיכום והזמין את אורח הכבוד, שליח הרבי לצפת ויו"ר מפעלי הקיץ גן ישראל ארץ הקודש העומדת מאחורי ישיבת הקיץ צעירי ליובאוויטש, הרב חיים קפלן. הרב קפלן נשא נאום נרגש על תוכנה של ישיבת הקיץ והמסר הלאה וביקש בדבריו להודות לשותף ולמייסד ישיבת הקיץ, שליח הרבי לתל אביב הרב יוסף שמואל גערליצקי. למנכ"ל רשת מפעלי הקיץ הרב אברהם קירנברג. לראש הישיבה השליח הרב אליהו שוויכה. למנהל הישיבה השליח הרב שמואל גודמן. למנהלים הרוחניים, התמימים שמואל מישולובין ויחיאל אלפנביין. למשגיחים, התמימים מנחם וילהלם ולוי לסקר. למנהל השטח התמים אלעזר ביטון. למנהלי התוכניות התמימים מענדי הרצל, מענדי קורטס, אפרים פיקארסקי ולוי וואלף ולכל צוות ההדרכה המסור ביותר.

לאחר מכן נשא דברים נרגשים ראש הישיבה הרב אליהו שוויכה, שליח הרבי בשכונות הגוש הגדול בתל אביב. בתחילת דבריו ביקש למסור את דבר שליח הרבי לתל אביב העומד מאחור ההצלחה האדירה של ישיבת הקיץ, הרב יוסף שמואל שי' גערליצקי.

לאחריו נאם ראש המתיבתא והמנהל המסור התמים יחיאל אלפנביין ובסיום דבריו עלה נציג התלמידים, התמים שמריהו זלמנוב שזה לו השנה הרביעית כתלמיד בצעירי ליובאוויטש. בדבריו הדגיש את מה שצעירי ליובאוויטש נותנת לו ולחבריו, את ההתוועדויות מדי ערב, את אור וחום ההתקשרות ואת כך שבצעירי ליובאוויטש הכל קשור עם הרבי.

אחריהם עלו ובאו תלמידים עם נאומי גארמענס כנהוג, ולאחר ברכת המזון, בשירה ובריקודים עלו לאוטובוסים, מתוך תקווה ותפילה שנזכה לראות את הרבי במהרה.

כשם שהתחילו את ישיבת הקיץ בשמיעת שיחת קודש מהרבי, כך גם לסיום שמעו שיחה מיוחדת, היחידות האחרונה לעת עתה של הרבי לתמימים בה הרבי דיבר על ההתמדה בתורה ועד שלחלום על דברי תורה.

ישיבת הקיץ צעירי ליובאוויטש מתקיימת על ידי רשת מפעלי הקיץ גן ישראל ארץ הקודש ומרכז חב"ד תל אביב
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.