מערכת COL | יום כ"ה אב ה׳תשע״ז 17.08.2017

מהבוקר ועד שעות הלילה הקטנות: יום ב'צעירי ליובאוויטש'

יום שני בצעירי ליובאוויטש נפתח בתנופה לאחר סדרי לימוד עוצמתיים ● תושבי מגדל העמק לא ישכחו את צעירי ליובאוויטש, מדי יום ביומו יוצאים כיתת העולים לישיבה גדולה למבצעים ברחבי מגדל העמק ● לכתבה המלאה
מהבוקר ועד שעות הלילה הקטנות: יום ב'צעירי ליובאוויטש'
יום שני בצעירי ליובאוויטש נפתח בתנופה לאחר סדרי לימוד עוצמתיים, הקשיבו לשיעור כללי בספר המיוחד שנלמד בישיבה "בחצרות בית ה'" מאת ראש הישיבה הרב אליהו שוויכה שליח הרבי בגוש הגדול תל אביב.

נדמה, שמעולם לא היה כזאת התעסקות בענייני בית הבחירה ומשיח וגאולה, שכל השבועיים בצעירי ליובאוויטש למדים התלמידים את הסוגיות בתורת הרבי ובגמרא, ראשונים ואחרונים.

תושבי מגדל העמק לא ישכחו את צעירי ליובאוויטש, מדי יום ביומו יוצאים כיתת העולים לישיבה גדולה למבצעים ברחבי מגדל העמק בזמן הפסקת הצהרים, כיתה מיוחדת זו, משמשת גם כתלמידים השלוחים לתלמידי המתיבתא – העולים לישיבה, והתלמידים לומדים ומתוועדים איתם מדי יום.

בצהרים שמעו זכרונות מפי השליח הרב יוסף יצחק וולוסוב רבה של רמת ישי, ששיתף זכרונות רבים מימי ילדותו שגדל בשכונת קראון הייטס לצד הרבי, ועד לימי יציאתו לשליחות, כולל מכתב הרבי שזכו לקבל ובו ביאר הרבי את שם הישוב רמת ישי. הרב וולוסוב דיבר על רצון הרבי שיצאו התמימים לשליחות כרבנים וישמשו בתפקידי רבנות.

בערב, לאחר שמיעת שיחת קודש מהרבי וראיית וידיאו, יצאו תלמידי המתיבתא למשחק חסידי ולאחריו נסעו בקארטינג בחיפה. תלמידי הזאל ישבו להתוועדות, כי בצעירי ליובאוויטש מתוועדים מדי ערב.

הפעם התוועד עם התמימים השליח הרב ישראל צבי גליצנשטיין שבסגנונו המיוחד סחף את התמימים להתוועדות מלאה ב'התקשרות לרבי', עד אור הבוקר.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.