מערכת COL | יום כ"ד אב ה׳תשע״ז 16.08.2017

זה קורה שוב > שישים ספרי "תורת מנחם" במחיר מציאה

בשורה טובה ל'בין הזמנים': בהנהלת 'ועד הנחות בלה"ק' נעתרו לבקשת אלפים מאנ"ש ותלמידי התמימים שלא הספיקו להשתתף בהדפסה הקודמת, ויזמו הדפסה נוספת של הסט המלא "תורת מנחם – התוועדויות" כרכים א' עד ס' הכוללים שני עשורים מלאים מהתוועדויות הרבי ● ניתן להזמין עוד היום את הסט בתשלום מסובסד של 440 דולר בלבד, ולהיות שותפים בהדפסה שתתקיים בחודש הגאולה כסלו ה'תשע"ח ● כל הפרטים בכתבה המלאה
זה קורה שוב > שישים ספרי
הספרים בדפוס

'ועד הנחות בלה"ק' – מוסד ההו"ל הרשמי של תורת הרבי בלשון הקודש, מפתיע שוב את אנ"ש והתמימים במבצע הוזלה המהווה המשך למבצע הגדול שהוכרז אחרי חג השבועות בתחילת הקיץ הנוכחי.

כפי שדיווחנו, מלאי הסטים שהוכנו מראש עבור מבצע ההוזלה המיוחד אזל במהירות שהפתיעה אף את המארגנים. לאחר שרבים מאנ"ש, השלוחים, תלמידי התמימים, ושאר מחבבי תורת רבינו ברחבי תבל הביעו את אכזבתם על שלא הספיקו ליטול חלק בהזדמנות נדירה זו, לרכוש שישים ספרים מתורתו של הרבי במחיר מציאה ממש, הוחלט בהנהלת המוסד בראשותו של הרב חיים שאול ברוק, להיענות ולתת הזדמנות נוספת לאלפים שמבקשים להרוות צמאונם במי הדעת הטהור.

בסמיכות ליום ההילולא כ"ף מנחם אב, 73 להסתלקותו של כ"ק הרה"ק הרב לוי יצחק שניאורסאהן זצוק"ל, נפתח מחדש אתר ההרשמה למבצע, בו יכול כאו"א להזמין מראש את סט הספרים הכולל את הכרכים א' – ס' מהסדרה הגדולה "תורת מנחם – התוועדויות", המכילים את כל תורת הרבי ב-20 השנים הראשונות לנשיאותו הרמה, ה'תש"י – ה'תש"ל.

התשלום של המחיר המיוחד – 440 דולר בלבד (או 1,600 ש"ח בארץ הקודש) מתבצע עם הזמנת הספרים. לאחר הדפסתם בחודש כסלו ה'תשע"ח, יגיעו מבית הכורך למוקדי החלוקה לקראת חמשה עשר בשבט.

מוקדי החלוקה יהיו במשרדי ועד הנחות בלה"ק בקראון הייטס, או בחנות קה"ת בכפר חב"ד. כמו כן, ניתן להזמין מראש, תמורת עלות נוספת (120 $ ברחבי ארה"ב, 100 ש"ח ברחבי ארץ הקודש) משלוח של הספרים עד לבית.

להזמנת הספרים – כנסו עוד היום לאתר, והבטיחו את הסט שלכם: www.lahak.org/shishim

מבצע המכירה המיוחד בתוקף מיום ההילולא כ"ף מנחם אב – יום הבהיר ח"י אלול ה'תשע"ז, או עד גמר המלאי.

לפרטים נוספים: משרדי לה"ק – 1.718.604.2610; משרדי קה"ת באה"ק – 03.9606.018
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.