מערכת COL | יום כ"ג אב ה׳תשע״ז 15.08.2017

הצרטר הראשון ודידן נצח: מוצגי מלחמת התקשרות בארץ הקודש

המוצגים המפוארים מעבירים את המסר כראוי ובשלב הסופי של המלחמה חודר המסר לכל חייל וחייל: הרבי איתנו ● השלב הסופי במלחמת התקשרות הוא המעמד המפואר של הצגת מוצג ● בכשרון רב על ידי צוות גן ישראל מוצגים מיוחדים ● לכתבה המלאה
הצרטר הראשון ודידן נצח: מוצגי מלחמת התקשרות בארץ הקודש
צילום גן ישראל: שניאור שיף, מאיר דונל
השלב הסופי במלחמת התקשרות הוא המעמד המפואר של הצגת מוצג. ברחבת ה"עמדו הכן כולכם" הגדולה, נבנים בכשרון רב על ידי צוות גן ישראל מוצגים מיוחדים כפי שראינו ב'פאראד' בתהלוכות ל"ג בעומר אצל הרבי.

כאן השטח גדול, והאפשרויות והרעיונות נבחנות בשימת לב. במהלך השנים ידע הקעמפ מוצגים מפוארים, והשנה נראים בשטח מוצגים ייחודים, בשני הפלוגות. ה"צ'ארטער" הראשון לרבי מארץ הקודש נוסע לרבי, ובית המשפט הפדרלי פוסק "דידן נצח".

פלוגת רועה נאמן מקימה מוצג מיוחד של נסיעת הצ'ארטער שהמריא מארץ הקודש אל הרבי לתשרי תשכ"א, ששינה את פני ההתקשרות של אנ"ש בארץ ישראל. ברחבי קרית גן ישראל נתלים מודעות של הועד המארגן דצעירי אגודת חב"ד, ולנוסעים הנרגשים, חיילי גן ישראל, מחולקים דרכונים עם שמם האישי וכרטיסי טיסה, חתומים על ידי קצין הפלוגה לאישור נסיעה.

ברחבה מוקם שדה התעופה לקבל את פניהם של הנוסעים. מגנומטרים בשערי המוצג, ודיילים עומדים הכן. המזוודות נשלחות אחר כבוד במסועי הצ'ק-אין, והחיילים מוזמנים אל עבר המטוס. מטוס מפואר של חברת אל על מוקם ביצרתיות, כל פרט ופרט מושקע וזוכה לשימת לב. מושבי המטוס נראים כבמטוס אמיתי, עם מדפים ודיילים.

על המסך נראה שדרן בחצירו של הרבי, מדווח על ההכנות לביקור, והמראיין בשדה התעופה פונה לראיין את קברניט המטוס. הקברניט, הוא קצין פלוגת רועה נאמן, מבאר את תוכנה של הנסיעה לרבי, והשפעתה על כל חסיד וחסיד, עד לכל חייל בגן ישראל. אחריו נואם חייל, נוסע בטיסה.

פלוגת רועה האמונה, בקשר עם שלושים שנה לדידן נצח, הקימה את אולם בית המשפט הפדרלי. על בימת השופטים הגדולה עולים השופטים, ניגשים לפסוק את הדין. מתוך פטיש בית המשפט יוצא קצין הפלוגה, כשהוא מסביר לשופטים שהוא מגיע כעת ממלחמת התקשרות, בה הוכח בודאות כי זרעו בחיים, ואי אפשר ללא רבי, ומשכך, בטילות כל התביעות שכנגד. חייל עולה לנאום מקהל החסידים, מספר לשופטים ולקעמפ כולו על חייו כחייל של הרבי גם לאחר ההסתלקות, ולא יתכן אחרת מאשר הפסק כי הוא בחיים.

המוצגים המפוארים, מעבירים את המסר כראוי, ובשלב הסופי של המלחמה, חודר המסר לכל חייל וחייל: הרבי איתנו, דואג לכל אחד ואחד מ"זרעו", ו"מה זרעו בחיים, אף הוא בחיים".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.