מערכת COL | יום כ"ב אב ה׳תשע״ז 14.08.2017

מעמד הצדעה עוצמתי נעל את פסגת מנהלי מוסדות החינוך

בתחושת התרוממות עצומה יצאו מנהלי מוסדות החינוך של חב"ד בארץ הקודש, ממעמד הבנקעט העוצמתי שנערך במוצאי שבת באולם מלון 'רמדה' בקזחסטאן, שם התכנסו בימים האחרונים במסגרת ועידת החינוך השנתית של 'רשת אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש' • לדיווח מלא וגלריית תמונות
מעמד הצדעה עוצמתי נעל את פסגת מנהלי מוסדות החינוך
צילומים: יחזקאל איטקין
בתחושת התרוממות עצומה יצאו מנהלי מוסדות החינוך של חב"ד בארץ הקודש, ממעמד הבנקעט העוצמתי שנערך במוצאי שבת באולם מלון 'רמדה' בקזחסטאן, שם התכנסו בימים האחרונים במסגרת ועידת החינוך השנתית של 'רשת אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש'.

המעמד החגיגי נעל שלושה ימים מיוחדים במינם, במהלכם דנו מנהלי המוסדות, הלוא הם שלוחי הרבי בשדה החינוך, במשימה הכבירה המונחת על כתפיהם, בהשראת ובסמיכות ליום ההילולא של רבי לוי יצחק שניאורסון, אביו של הרבי.

זה לצד זה, ישבו מנהלי מוסדות החינוך, סביב שולחנות ערוכים, ובהם מטעמים מכל טוב. המעמד נפתח בקריאת פרקי תהילים של הרבי ואביו בעל ההילולא המקובל האלוקי רבי לוי יצחק, על ידי הרב יוסף חדד מנהל תלמוד תורה בפתח תקווה והרב יוסף פיזם מנהל תלמוד תורה קרית שמואל שבחיפה.

לאחר מכן הוקרן מיצג וידאו מרגש תחת הכותרת "בנים בדרכי אבות"; בניו של יו"ר הוועידה, הרב נפתלי רוט סיפרו על עבודתם החינוכית בצילו של אביהם, איש החינוך הוותיק.

לנאום הראשון וכהמשך למיצג המרגש, הוזמן לשאת דברים הרב רוט, שהרחיב בשיטת החינוך 'לוי-יצחק', כשהוא מפליא בדוגמאות ופרפראות חינוכיות, כדרכו בקודש. הרב רוט, בפתח דבריו, הודה רבות לכל המסייעים למסע המרגש.

לנאום המרכזי הוזמן הרב מנחם מענדל גלוכובסקי, סגן מזכיר בית דין רבני חב"ד, רב קהילת חב"ד ברחובות וחבר הנהלת ה'רשת', שליווה את כל המסע. הרב גלוכובסקי, המלווה את ענייני ה'רשת' לאורך כל ימות השנה, דיבר על 'מנהיגות ללא פשרות' ועל הזכות הכבירה שנפלה בחלקם של המנהלים להוביל את החינוך של אלפי ילדי ישראל.

לנאום מיוחד הוזמן הנגיד ר' אברהם שאולזון שדיבר על החיבור שלו ליום ההילולא כ"ף אב, מה שהביא אותו לממן את המסע הגדול שלא יישכח.

בתום הנאום העניק מנכ"ל ה'רשת' הרב אליהו קריצ'בסקי שי מיוחד לנגיד ר' אברהם ולידידו ר' שמואל שטרן, בדמות תעודה מרשימה ובה שלושה שעונים מיעדים הנוגעים לליבם של התורמים: אלמא אטא שבקזחסטאן, מקום פעילות 'רשת אהלי יוסף יצחק' - ארץ הקודש, וניו יורק - בית חיינו.

לסיום הוזמן לשאת דברים הרב זאב קפלן, מנהל תלמוד תורה בנחלת הר חב"ד, שדיבר על הזכות והחובה בשליחות החינוכית.

בסיומו של המעמד, פרצו שלוחי הרבי בשדה החינוך בריקודים חסידיים, כשברקע קולו הערב של הבעל מנגן החסידי ר' יוני שלמה ועל כלי הנגינה האחים לבית ולנר.

המנהלים הודו נרגשות ל'רשת' על הארגון המופלא והמדהים לאורכם של ימי הפסגה והתבטאו כי אין ספק שכעת המשימה החינוכית המוטלת על כתפיהם תקבל משמעות מחודשת. התודה לחברת פליישמן-פלס vip הפקות, בליווי הצמוד והמסור של ר' יוסי פלס, שניהלה את כל הוועידה ביד רמה ובהצלחה מרובה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.