מערכת COL | יום י"ח אב ה׳תשע״ז 10.08.2017

מתוועדים בגן ישראל ● היום השלישי בגן ישראל ארץ הקודש

הבוקר בגן-ישראל נפתח כאשר מערכת הכריזה משמיעה את קולו הק' של הרבי קורא "מודה אני לפניך…". הקלטה ייעודית תפעל לאורך השעה הקרובה, מדריכה את החיילים בשלבי התארגנות הבוקר החל מנטילת ידיים וצחצוח השיניים, ועד להתייצבות למסדר הבוקר ● לסיפור המלא, גלריה
מתוועדים בגן ישראל ●  היום השלישי בגן ישראל ארץ הקודש
הבוקר בגן-ישראל נפתח כאשר מערכת הכריזה משמיעה את קולו הק' של הרבי קורא "מודה אני לפניך…". הקלטה ייעודית תפעל לאורך השעה הקרובה, מדריכה את החיילים בשלבי התארגנות הבוקר החל מנטילת ידיים וצחצוח השיניים, ועד להתייצבות למסדר הבוקר.

תפילת שחרית מתנהלת בחיות ובשמחה, ולאחריה ארוחת הבוקר המזינה של גן-ישראל, ששונה לחלוטין מהארוחה בכל מקום אחר. במהלך הארוחה נשמעים "אוטנשן'ס", ונערכת גם הגרלה על ספר בין ממלאי פנקס המשימות "צבאות ה'". לאחר ברכת המזון הסוחפת בשירה מחולקים קרחונים לחיילים שחדרם נבחר כמסודר ביותר ביום זה.

לאחר הלימודים האוגדות השונות מתחלקות בסדר היום, החיילים נשמעים למערכת הכריזה, והיא המודיעה על מיקום התכנית הבאה. אחד המאפיינים של הווי הקעמפ היחודי, הוא החידוש וההפתעה בכל תכנית, כאשר החיילים אינם יודעים על התכנית המחכה להם, והם מצפים ומתרגשים לקראת כל הכרזה על תכנית.

אתמול כך היום לאוגדה הראשונה הוכרז על מסדר יציאה. לאחר התארגנות עולים החיילים לאוטובוסים ויוצאים לדרך. במהלך הנסיעה משננים החיילים ונבחנים על קטעי תניא ומשניות בעל פה אצל המפקדים והמלמדים, וחיילים נוספים משוחחים ומנגנים המנונים.

האוטובוס מגיע לבאולינג באתר הבאולינג הגדול בחיפה. החיילים ניגשים לעמדות הכדורים, קבוצות קבוצות בתחרות על המשטח, משחקים ונהנים. ניתן לראות את כוחם של החיילים במרץ הרב והאהבת ישראל בהם הם משתתפים ומשחקים בכיף.

האוגדות הנוספות שבשטח הקעמפ, זוכות לאחד התוכניות המיוחדות שבקעמפ גן ישראל. משחק ה"ווואס ווען וואו" – מה מתי והיכן, שעתיים של משחק טריוויה חסידי, בו החיילים נדרשים לכל ידיעותיהם במושגי וחיי החסידים, ועל קורות בית חיינו ומבצעיו של נשיא הדור. המשחק מתנהל כתחרות חוויתית בין ארבעה קבוצות, המשחקות וזוכות בסכום שטרות המשחק, במהלך השאלות ניתן להכפיל ולשלש את הסכום שבידם, ולהפסיד חלק במקרה של תשובה לא נכונה. את המשחק מנהל הגנרל והצוות החסידי, והחיילים לומדים עוד ועוד מושגים.

בשטח ניתן לראות את הסיירות הנוספות אלו משחקות במשחקי הספורט של גן ישראל, ואלו כבר נמצאים בארוחת הצהרים הטעימה והמזינה, לאחר מכן מתקיימת תפילת מנחה של חיילי צבאות ה', בחיות ובכוונה כתפילה בגן ישראל. כך מתחלפים האוגדות בתכניות השונות, ועל פניהם ניתן לראות את השמחה וההנאה מהתכניות המיוחדות.

תוכנית היום כבר בעיצומה ובזאל הגדול נמצאים החיילים כולם לתכנית משעשעת ומיוחדת של צוות תכניות הערב, המהווה חלק מהאוירה המיוחדת של הקעמפ.

לאחר מסדר הערב ותפילת ערבית, הפתעה מיוחדת שהחיילים מצפים לה במשך כל הקעמפ, מנגל ופארבריינגען אל תוך הלילה עם המפקד והמלמד. במדשאות שמרחבי קרית גן ישראל יושבים סיירת סיירת, "הנה מה טוב ומה נעים שבת אחים גם יחד". ניגוני הרבי והמנוני הקעמפ מכל השנים נשמעים בקרית גן ישראל, באור המנורות המאירות את הערבניתן לראות את פניהם של החיילים מוארים גם באור אחר, מנגנים יד על כתף, ומאזינים למשפיעים – מפקדים ומלמדים ואנשי הצוות החסידי של קעמפ גן ישראל.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.