מערכת COL | יום י"ז אב ה׳תשע״ז 09.08.2017

נפתח קעמפ חב"ד נתניה

בבוקרו השני של גן ישראל' לגיונו של הרבי בנתניה, לאחר תפילת שחרית וארוחת בוקר, הכריז מנהל הקעמפ יהודה מנחם בן חיים על מבצע מיוחד שבסופו תזכה הסיירת שתסיים את חוברת הלימודים עד לסוף הקעמפ. מיד לאחר מכן התפזרו הסיירות ללימוד משותף מפקדים וחיילים, הלימוד היה כמצופה, מהנה במיוחד ● נפתח קעמפ חב"ד נתניה
נפתח קעמפ חב
בבוקרו השני של גן ישראל' לגיונו של הרבי בנתניה, לאחר תפילת שחרית וארוחת בוקר, הכריז מנהל הקעמפ יהודה מנחם בן חיים על מבצע מיוחד שבסופו תזכה הסיירת שתסיים את חוברת הלימודים עד לסוף הקעמפ. מיד לאחר מכן התפזרו הסיירות ללימוד משותף מפקדים וחיילים, הלימוד היה כמצופה, מהנה במיוחד.

לאחרי הלימוד המיוחד יצאו החיילים לקריית נורדאו - שיכון חב"ד בנתניה 'גני מנחם' למסדר "קידוש ה' ברחובה של עיר". את המסדר כיבד בהשתתפותו הרב מנחם שי' וולפא - שליח הרבי הראשי לעיר נתניה ויו"ר מוסדות חב"ד נתניה. לאחר דברי ברכה מהרב וולפא והכרזת שנים עשר הפסוקים עלו החיילים לאוטובוסים והמשיכו היישר לבריכת אליצור.

לאחר הוראות מאת המצילים, נהנו החיילים ממתחם שלם של בריכה גדולה, בריכה לצעירים, מתחם משחקים, ועוד. לאחרי ההנאה, חזרו החיילים לכיוון קריית גן ישראל - נתניה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.