מערכת COL | יום י"ז אב ה׳תשע״ז 09.08.2017

המסע ההיסטורי של מנהלי מוסדות ה'רשת': תיעוד מנתב"ג

ועידת המנהלים השנתית של 'אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש' - רשת החינוך של חב"ד בישראל, יוצאת לדרך. הוועידה, בה נוטלים חלק מנהלי החיידרים ותלמודי התורה החב"דיים ברחבי ארץ הקודש, תתקיים השנה באלמא אטא שבקזחסטאן, סמוך למקום ציונו הקדוש של המקובל האלוקי רבי לוי יצחק שניאורסון נ"ע, אביו של הרבי נשיא דורנו ● המסע ההיסטורי
המסע ההיסטורי של מנהלי מוסדות ה'רשת': תיעוד מנתב
ועידת המנהלים השנתית של 'אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש' - רשת החינוך של חב"ד בישראל, יוצאת לדרך. הוועידה, בה נוטלים חלק מנהלי החיידרים ותלמודי התורה החב"דיים ברחבי ארץ הקודש, תתקיים השנה באלמא אטא שבקזחסטאן, סמוך למקום ציונו הקדוש של המקובל האלוקי רבי לוי יצחק שניאורסון נ"ע, אביו של הרבי נשיא דורנו.

הועידה, בראשות איש החינוך הרב נפתלי רוט, מתקיימת בסמיכות ליום היארצייט כ' אב, ובה יטלו חלק רבנים ואנשי חינוך. "מטרת הוועידה השנתית הינה גיבוש, העצמה וחשיבה משותפת למינוף העשייה החינוכית בארץ הקודש, לצד הפעילות השוטפת של ה'רשת' במעגל השנה בכל תחומי החינוך ובכל שכבות הגיל", אומר מנכ"ל ה'רשת' הרב אליהו קריצ'בסקי.

שלושה ימים ברציפות תמשך הוועידה המיוחדת, שתהיה גדושה בתכניה חסידית עשירה, עליה עמלים בהנהלת ה'רשת'. במהלך הוועידה יתקיימו דיונים, התוועדויות, שיעורים והרצאות מגוונות, במגוון סוגיות החינוך שמעסיקות את שלוחי הרבי בשדה החינוך.

בעיצומה של הוועידה, שלוחי הרבי בשדה החינוך יעלו לציונו של רבי לוי יצחק נ"ע – שמסר את נפשו לחינוך ילדי ישראל כפי שהרבי התבטא פעמים רבות, ויעתירו בתפילה להצלחתם במשימה החינוכית, בחינוך ילדי ישראל על טהרת הקודש. מסע הוועידה מתאפשר הודות לסיועו של הנגיד ר' אברהם שאולזון, לזכות הגאון האלוקי רבי לוי יצחק שניאורסון ע"ה, אביו של הרבי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.