מערכת COL | יום ט"ו אב ה׳תשע״ז 07.08.2017

דיי קעמפ גן ישראל צפת • גלריית פתיחה

דיי קעמפ גן ישראל צפת נפתח בסערה בקמפוס המפואר של בית חנה • השנה הושם דגש על שליחות, ונושא הקעמפ הוא 'נרות להאיר' – להאיר את הסביבה על ידי לימוד תורה ועשיית מצוות מתוך אהבת ישראל • צפו בגלריה ראשונה מהימים הראשונים בגן ישראל • גלריית פתיחה
דיי קעמפ גן ישראל צפת • גלריית פתיחה
צילום: COL
זר לו היה נכנס למתחם 'אגף ב'' בבית חנה היה חושב שטעה בכתובת: שלטי ענק בכל פינה קידמו את החיילים הנרגשים, אם זה שלט הכניסה למתחם 'קרית גן ישראל' ושלט הענק בשטח הספורט בנוסח 'נפש בריאה בגוף בריא', וכן מדריכים מחופשים הכניסו גם את החיילים לאווירה המיוחדת השוררת דרך קבע בגן ישראל. בכינוס הפתיחה נשאו דברים מרכז הדיי קעמפ, והגנרל.

לאחרי כן לחיילי גן ישראל לא נשאר הרבה זמן למנוחה וכבר התחילו את פעילות הגיבוש המיוחדת 'מצא את המפקד' בא נדרשו החיילים למצוא את המפקד השני של הסיירת שלהם. גם אחר כך לא נותר רגע דל ופיותיהם של חיילי גן ישראל מלאו שחוק כאשר בפתיחה מרשימה, החלו את תכנית ההווי הראשונה. את היום הראשון סיימו החיילים בווידאו של הרבי, כיאה לחייל המשתוקק לראות את מצביאו.

ביום השני לגן ישראל נועד תפקיד מרכזי בהכנסת ספר תורה לע"נ הרה"ח צבי הירש חיטריק. הדיי קעמפ צעד עם נרות (להאיר...) ועמד בראש החגיגות והריקודים, כאשר החיילים והצוות רקדו ללא הרף בשמש הקופחת לכבודה של תורה.

בשבת קודש, בשעת רעווא דרעווין, חיילי גן ישראל שיחקו את משחק הזיכרון החסידי, כאשר במקום תמונות של חול בלוח הזיכרון, הופיעו תאריכים חסידיים ותמונות המזוהות עם ליובאוויטש. כך חיילי גן ישראל תוך כדי פעילות תחרותית מהנה הכירו מושגי יסוד בחסידות חב"ד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.