מערכת COL | יום ט"ו אב ה׳תשע״ז 07.08.2017

הצלמים החב"דיים ממליצים: "המקום לטייל בו בבין-הזמנים"

ארץ זבת חלב ודבש > רגע לאחר שהמוני ילדי אנ"ש חסידי חב"ד נפרדו ממשפחותיהם אל הקעמפים, ומשפחות רבות מתכננות היכן כדאי לנפוש ולטייל - פנה COL אל הצלמים החב"דיים וביקש מהם - מקום עליו הם ממליצים לביקור, בצירוף תמונה מהשטח (מתעדכן) ● יש לכם המלצה לטיול עבור המשפחה? שתפו אותו באמצעות מערכת התגובות ● לפרויקט המלא
הצלמים החב
הצלמים, על רקע דרום הארץ; (צילום: שניאור שיף)

מאת: מנדי זילברשטרום - COL

הילדים כבר בקעמפים, חופשת בין הזמנים בעיצומה. משפחות אנ"ש חסידי חב"ד מתכננים את טיולים ויוצאים לטייל לאורכה ולרוחבה של ארץ-ישראל - "ארץ אשר עיניי אלוקיך בה, מראשית השנה ועד אחרית השנה", "ארץ זבת חלב ודבש". 

בעקבות כך, פנה COL אל הצלמים החב"דיים וביקש מהם לשתף את הגולשים בהמלצה על מקום נחמד לטייל בו, כשהם מצרפים תמונה מהשטח.

***

מאיר אלפסי:

המקום: "לפני זמן מה - יצאתי לפרויקט צילום בצפון, והמקום הזה כבש אותי. טיול טרקטורונים בשטח, על-יד נהר הירדן. אתם מוזמנים ליהנות מחוויה מוטורית על רכבי שטח לצד נופים גליליים עוצרי נשימה. טרקטורוני נהר הירדן מציעים רכבי שטח פופולריים וחדשניים למבחר פעילויות נהיגה בשטח: ספורט אתגרי, נהיגת אקסטרים ופעילויות מוטוריות לילדים ומשפחות.



שימי קוטנר:

המקום: "את התמונה הזאת צילמתי לפני מספר ימים במהלך טיול באזור הנגב. באמצע ירידות ים המלח הבחנתי בגמל הולך לו על ראש הר. זה היה לקראת השקיעה. מיד החנינו את הרכב, ולקחתי את הפריים.בעזרת סגירת צמצם החשכתי את התמונה וכך נוצר האפקט בפריים. אזור הדרום שופע באתרים מעניינים - מאקסטרים ועד אתרי נופש, בהם: ים המלח, מצפה רמון, מצדה, הנגב ועוד. לדעתי מקום מעניין ששווה ביקור (במיוחד לצלמים)".



שניאור שיף:

המקום: "במסגרת יום צילומים בדרום הארץ, ביקרתי ותיעדתי את היישובים היושבים על הגבול עם רצועת עזה. הנופים שם מקסימים, ממליץ לבקר שם. במיוחד שכרגע, המצב הביטחוני מאשר זאת. מישור החוף הדרומי או מה שלמדנו לכנות כ"עוטף עזה", הוא חבל ארץ לא מוכר לרובנו ובוודאי פחות מתוייר. הלחימה או לפחות הפרק הזה שלה, הסתיימה, וזה זמן מצוין להחזיר משהו לכלכלת המקום שאבדה, ועל הדרך להכיר מקרוב את הישובים ששמותיהם עלו לכותרות שוב ושוב. - הנסיעה בכבישים הלא מוכרים היא חוויה בפני עצמה ועוזרת לעשות קצת סדר בראש. מומלץ לבקר: נחל הבשור.



ניתאי אבל:

המקום:
"פארק 770 שעל-יד 'בית אגודת חסידי חב"ד', הוא הנקודה הגבוהה ביותר בכפר חב"ד. המקום מהווה תצפית מדהימה ופנורמית של 360 מעלות על עמק לוד, וניתן לראות ממנו גם את ערי המרכז - עד תל אביב ושדה התעופה בן גוריון. במקום ישנם שולחנות פיקניק וכרי דשא נרחבים. כמו-כן, ניתן לערוך סיור מודרך בבית הרבי - 770 ולהתפלל בחדרו של הרבי ומשם להמשיך לשלל האטרקציות שהכפר מציע למבקרים בו". 

 
אליהו לוי:

המקום: "יפו העתיקה. מקום יפה מאוד - הים, ההיסטוריה, הטיילת ועוד. לוקיישן מקסים ללכת ולטייל בו עם המשפחה לראות את הים. יש שם מסלול אופנים נהדר, כך שהילדים יוכלו להנות. אפשר גם לשבת על הדשה ולאכול. זוהי המלצתי - אני חושב שזה מקום נהדר לבלות".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.