מערכת COL | יום י"ב אב ה׳תשע״ז 04.08.2017

גן ישראל ארץ הקודש: נשלמות ההכנות לקבלת החיילים

כחלק מהסדנאות הרבות שעורכים לאנשי הצוות, אמש (חמישי), נערכה אסיפת הערכות מיוחדת, בה נשא דברים הרה"ג חיים שלמה דיסקין, רב קהילת חב"ד בקרית אתא, והרה"ח חיים קפלן, יו"ר אגודת קרית חב"ד צפת ויו״ר רשת מחנות הקיץ גן ישראל - ארץ הקודש • לכתבה המלאה, גלריה
גן ישראל ארץ הקודש: נשלמות ההכנות לקבלת החיילים

כפר הנוער "אור אבנר - סיטרין" שינה את פניו. במהלך הימים האחרונים עמלו מאות אנשי הצוות של "גן ישראל" על עיצוב המקום, הכנתו לקליטת החיילים הרבים במקומות תפילה, אכילה, לינה ומשחקים, וקישוטו כיאות ל'קרית גן ישראל'.

העבודה רבה, הזמן קצר, ואנשי הצוות העמלים לא זוכים לנוח יתר על המידה. צוותים של תמימים מובחרים עובדים ללא הפסק, על מנת להפוך את חזותו של הכפר למקום ראוי לשימושם של החיילים – "דעם רבינ'ס קינדער".

כחלק מהסדנאות הרבות שעורכים לאנשי הצוות בערב יום האתמול (חמישי), נערכה אסיפת הערכות מיוחדת, בה נשא דברים הרה"ג חיים שלמה דיסקין, רב קהילת חב"ד בקרית אתא, שהדריך את הצוות אודות אופן חינוך הנוער על פי ההוראות אותם קיבל מהרבי בימי שליחותו במגדל העמק, כאשר היה עוד בחור צעיר.

אחריו נשא דברים הרה"ח חיים קפלן, יו"ר אגודת קרית חב"ד צפת ויו״ר רשת מחנות הקיץ גן ישראל - ארץ הקודש, שעמד על זכותם הרבה של העוסקים בחינוך ילדי ישראל, ועל הפעולה הרבה שניכרת בתחום החסידישקייט אצל החיילים כתוצאה מהשפעתם של הצוות ד'גן ישראל'.



הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.