מערכת COL | יום י"א אב ה׳תשע״ז 03.08.2017

בוועידת המחנכים: ערב הצדעה מרשים לשלוחים בחינוך ● גלריה

לאחר יום עמוס הרצאות מרוממות ורבות תוכן וסדנאות פעילות, התאספו מאות המחנכים באולם הגדול של מלון 'ניר עציון' לערב ההצדעה המרשים לשלוחי הרבי בחינוך ● הערב שילב את ערכי החינוך ונאומים מרוממים של רבנים ואישי חינוך ● אורח הערב היה הרב אהרן דב הלפרין – מחבר סידרת הספרים "הרועה הנאמן", ועורך שבועון כפר חב"ד, שנשא את המשא המרכזי על הכוח האדיר שיש לסיפורי מופתים בחינוך הילד • לסיפור המלא, גלריה
בוועידת המחנכים: ערב הצדעה מרשים לשלוחים בחינוך ● גלריה
צילום: COL

לאחר יום עמוס הרצאות מרוממות ורבות תוכן וסדנאות פעילות, התאספו מאות המחנכים באולם הגדול של מלון ניר עציון לערב ההצדעה המרשים לשלוחי הרבי בחינוך.

הערב שילב את ערכי החינוך שכללה בין השאר מקהלת ילדים מת"ת חיידר "אהלי מנחם" בביתר עילית, שניגנה על מיתרי הרגש של כלל המשתתפים, ונאומים מרוממים של רבנים ואישי חינוך בהנחיית יו"ר הועידה איש החינוך הרב נפתלי רוט. דברי ברכה נשא גם הרב יוסף יצחק אהרונוב שבירך את המחנכים על מסירותם הרבה לחינוך.

אורח הערב היה הרב אהרן דב הלפרין – מחבר סידרת הספרים "הרועה הנאמן", שנשא את המשא המרכזי על הכוח האדיר שיש לסיפורי מופתים בחינוך הילד וישתף את המחנכים בסיפורי מופת של הרבי, דרכם ניתן להעביר מסרים וערכים חינוכיים בכלל וכלי יחודי לחינוך להתקשרות בפרט.

קודם לערב ההצדעה נערך השולחן העגול – לכו והתפרנסו זה מזה, 12 עמדות מידע ודיון מניסיונם העשיר של מחנכים עמיתים, ובסיומו נערך סדר ניגונים המסורתי עם הרב חיים יוסף קומער, רכז חברתי בתלמוד תורה 'אור מנחם' צפת.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.