מערכת COL | יום י' אב ה׳תשע״ז 02.08.2017

פתיחת המשחקיה של שיכון חב"ד לוד ● גלריה

שמחה להורים וצהלה לילדי הקהילה • הערב נחנכה המשחקיה של שיכון חב"ד לוד בהשתתפות המד"א הרב ברוך יורקוביץ' שקבע את המזוזה במקום יחד עם ראש העיר עו"ד יאיר רביבו וראש אגף חינוך בעירייה יוסי הרוש ● לסיפור המלא, גלריה
פתיחת המשחקיה של שיכון חב
צילום : שיתו"ף לקהילה
כחלק מאין ספור השקעות ותקציבים שהעבירה עיריית לוד למען תושבי קהילת חב"ד, ולאחר פתיחת קעמפים וקייטנות לילדי וילדות השכונה, יזמה אריאלה יורקוביץ' מנהלת המתנ"ס גם הקמה של משחקיה לרווחתם של ילדי וילדות השכונה בסיוע של העירייה ובעזרת יוסי הרוש ונציגי 'שיתו"ף לקהילה'.

הערב נחנכה המשחקיה בטקס צנוע, בהשתתפות המד"א הרב ברוך יורקוביץ' וראש העיר עו"ד יאיר רביבו שקבעו את המזוזה במקום, ובהשתתפות מנהל אגף חינוך בעירייה יוסי הרוש, מנהלת המתנ"ס בשכונה אריאלה יורקוביץ', נציג 'שיתו"ף לקהילה' יוסי לויטין, צוות המשחקיה והורים וילדים.

נציגי 'שיתוף לקהילה' פועלים רבות יחד עם מנהלת המתנ"ס אריאלה יורקוביץ' לרתום תקציבים ולהביא חדשנות ופעילויות למען כלל תושבי השכונה, ודאגו אף לקעמפים וקייטנות לילדי וילדות השכונה במחיר שווה לכל הורה.

על כל הנעשה בשכונה בכלל ומסדותיה בפרט ועל שלל הפעילויות הרוחניות והגשמיות מנצח ביד רמה המד"א הרב יורקוביץ', ונציגי הקהילה יוסי לויטין ויחיאל ברג שעמלים רבות בסיוע של מר יוסי הרוש לטובת התושבים, דואגים להביא לידיעתו ולשמוע להצעתו של הרב לפני ביצוע הדברים בשטח ולקבל את ברכתו.

המד"א הרב יורקוביץ וקהילת חב"ד בלוד מודים לעיריית לוד בראשותו של עו"ד יאיר רביבו, למנהל אגף חינוך בעירייה יוסי הרוש, לנציגי 'שיתוף לקהילה', למנהל בית הספר לבנים הרב ברק כוכבי ולמנהלת המתנ"ס שעושים רבות וטובות למען תושבי השכונה.


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.