מערכת COL | יום ט' אב ה׳תשע״ז 01.08.2017

בישיבת 'חנוך לנער' מסכמים שנה ● גלריה

התרגשות עצומה במעמד סיכום השנה של ישיבת חנוך לנער צפת ● סיום מסכת המוני ● מעמד קבלת תעודות שחיטה ● תעודות הצטיינות
בישיבת 'חנוך לנער' מסכמים שנה ● גלריה
מעמד מרגש ומיוחד התקיים בבית התרבות על שם יגאל אלון בצפת. סיכום שנה בישיבת חנוך לנער אינו דבר של מה בכך. מדובר בשנה של עבודה והשקעה מרובים והשמחה הגדולה של ראיית הפירות בסוף השנה הינה סיבה נוספת למעמד מיוחד במינו.

עוד בכניסה יכלו ההורים וילדיהם להתרשם מהעומד לפניהם, כניסה מושקעת בטוב טעם הן בגשמיות והן ברוחניות, בכיבוד עשיר ובתמונות וניחוחות מחיי הישיבה במשך השנה.

מעמד סיכום השנה נפתח בקריאת פרקו של הרבי על ידי מנכ"ל הישיבה הרב שניאור זלמן ליפסקר. לאחר מכן נקראו התמימים שזכו ללמוד ולסיים את מסכת חגיגה בחודשים האחרונים לעשות סיום מסכת, עין לא נותרה יבשה באמירת הקדיש המשותפת.

את דבר ההורים נשא הרב יצחק גרוזמן שליח הרבי לראשון לציון, בדבריו היוצאים מן הלב ריגש את ההורים וחיבר את כולם למסר החינוכי החרוט על דגלה של הישיבה.

את דבר ההנהלה מסר בחום הרב שלום לבקיבקר שחידד והעמיק את המיוחדות בישיבתנו והעריך את היגיעה והעבודה אותה עשו התמימים במשך השנה ושיתף את המשתתפים בהתלבטות במי לבחור כמצטיינים לאור ההתקדמויות הגדולות אותם עשו התמימים כולם ללא יוצא מן הכלל.

אחד הרגעים המרגשים הוא מעמד הענקת תעודות הצטיינות, כאן בחנוך לנער מדגישים ומבליטים את התמימים שהשיגו את היעדים בעקבות מאמציהם והשינויים אותם עשו במשך השנה, על כך הם מקבלים את הערכתם והצטיינותם.

את המעמד כיבדו רבני העיר צפת הרה"ג הרב שמואל אליהו שליט"א והרה"ח הרב מרדכי ביסטריצקי שליט"א רב קהילת חב"ד ואחראי מחלקת הכשרות, למרות הקושי הגדול בלוח זמניהם, התאמצו הרבנים ועשו הכל על מנת להיות שותפים בגופם ממש וריגשו את הקהל בדבריהם הנלהבים על הישיבה ותלמידיה.

משחק מאתגר ותחרותי הנערך בין כל המשתתפים משתף את ההורים להווי חיי הישיבה ומושגיה במשך השנה.

ואחד המעמדים המיוחדים הוא כמובן הענקת תעודות השחיטה למסיימי שיעור ג' שטרחו ויגעו במשך השנה כולה ויכולים לברך על המוגמר.

בחנוך לנער אומרים שהדרך להצלחה מורכבת מכל ההשקעה המיוחדת של כל הצוות וכל העוזרים לישיבה במשך כל השנה כולה, אך על כולם המפתח להצלחה היא ברכת כ"ק אדמו"ר שמלווה את המוסד מיום הקמתו ונראית על כל צעד ושעל.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.