מערכת COL | יום ח' אב ה׳תשע״ז 31.07.2017

ישיבת חב"ד ברחובות: חלוקת פרסים וסיום מבצע גאולה ומשיח

כנס חלוקת פרסים וסיום מבצע לימוד גאולה ומשיח בישיבת חב"ד רחובות. בין הפרסים הוגרל קונטרס ודולר מידו הק' של הרבי  • לסיפור המלא וגלריה
ישיבת חב
ביום שני ב' מנחם אב נערך כנס סיום מיוחד לתלמידי הישיבה ורבני'ה לציון סיום מבצע לימוד בגאולה ומשיח.

במסגרת המבצע שנמשך לאורך חודשי הקיץ למדו התמימים בעיון רב חמש שיחות יסודיות ועיוניות בענייני גאולה ומשיח, נבחנו עליהן וגילו בקיאות רבה.

סדרי גאולה ומשיח הנערכים בישיבה מידי יום בזמן הפסקת הצהרים (זמנם הפנוי של התמימים)היו מלאים מפה לפה, וקולם של התלמידים המתפלפלים בנושאים כגון ב' תקופות בימות המשיח, ביאת אליהו וכדו' נישא ברמה.

הרב שניאור זלמן הלוי שי' ברוד פתח את הכינוס בדיבור אודות חשיבות לימוד ענייני גאולה ומשיח והזמין את ראש הישיבה הרב חיים שי' אהרון לשאת דברי ברכה לתלמידים שהשקיעו מזמנם הפרטי ובמשך כל ימות הקיץ קיימו את הוראתו הק' של הרבי ע"י לימוד ענייני גאולה ומשיח בשקידה והתמדה.

אחריו סיכם הרב יוסף יצחק שי' לוין, המשגיח הראשי בישיבה את פעילות את"ה במשך השנה כולה, והעלה על נס את פועלם ומאמציהם של חברי את"ה תלמידי ש"ג בישיבה.

הרב אלימלך שי' שחר מנכ"ל המוסדות ברחובות דיבר אודות חשיבות היום ב' מנחם אב - יום בו ביקר הרבי הריי"ץ בתחנת הרכבת ברחובות, וסיפר על כך שמידי שנה הוא מקפיד לנסוע בשעות הבוקר יחד עם מספר אברכים מאנ"ש לתחנת הרכבת, וללמוד שם מאמר חסידות של הרבי הריי"ץ.

לסיכום הוזמן הרב מנחם מענדל שי' גלוכובסקי רב הקהילה וסגן מזכיר ב"ד רבני חב"ד בארה"ק שהעלה על נס את ערכם הנדיר וחשיבותם המיוחדת של פריטים שנתקבלו מהרבי ואף סיפר ספור מרתק בעניין זה.

לאחר מכן נערכה ההגרלה בין התמימים המשתתפים במבצע - בה הוגרלו קונטרס -סיום והכנסת ספר תורה- שנתקבל מידו הק' של הרבי, וכן דולר של הרבי סט לקו"ש, ספר השיחות, סט אגרות קודש, שלוש תמונות מרהיבות של הרבי ועוד עשרות ספרים יקרי ערך.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.