מערכת COL | יום ח' אב ה׳תשע״ז 31.07.2017

פעילות עניפה של חב"ד בצפת בהילולת האריז"ל • גלריה

לכבוד ה' מנחם אב, יום ההילולא של האריז"ל, ובהתאם להוראתו של הרבי משנים עברו לבוא מכל רחבי הארץ לציונו הק' ביום ההילולא, הקימה אגודת קרית חב"ד בצפת אוהל ענק ומפואר עבור אלפי האורחים שהגיעו לציון הק', שפעל לשירות הציבור במשך 24 שעות ברציפות  • לסיפור המלא וגלריה
פעילות עניפה של חב
לכבוד ה' מנחם אב, יום ההילולא של האריז"ל, ובהתאם להוראתו של הרבי משנים עברו לבוא מכל רחבי הארץ לציונו הק' ביום ההילולא, הקימה אגודת קרית חב"ד בצפת אוהל ענק ומפואר עבור אלפי האורחים שהגיעו לציון הק', שפעל לשירות הציבור במשך 24 שעות ברציפות.

אלפי המבקרים התפעלו בצורה יוצאת דופן מהאוהל הרחב הממוזג והמפואר, מהסעודה היוקרתית והשירות הנפלא שניתן לציבור במקום.

האוהל שנבנה בפאר והדר רב חולק לכמה אולמות: אולם לסעודת ההילולא - בו סעדו למעלה מ-6,000 אנשים סעודה יוקרתית; אולם ללימוד ותפילות - בו נמסרו בין השעות 10:30 בלילה ועד 2:30 לפנות בוקר שיעורים בתורת האריז"ל שאף שודרו בשידור חי באינטרנט, במשך כל המעת לעת הוקרנו בו התוועדויות של הרבי ונערכו בו מנינים לתפילות במקביל ללימוד בעשרות ספרים וקונטרסים של חסידות; אולם לנשים, שחולק לאולם לסעודות ואולם ללימוד - אשר גם בו נמסרו שיעורים מסודרים לנשים בשעות הערב.

את השיעורים מסרו הרב אלתר אליהו הכהן פרידמן - על המתקת הדינים בתורת האריז"ל עם ביאורים מתורתו של הרלוי"צ, הרב אסי שפיגל - שמסר 2 שיעורים, האחד על חשיבות השמחה והשני על ההכרח ללימוד פנימיות התורה בדורנו, מתורת בעל יום ההילולא, והרב מנחם מינצברג - שבאמצעות מצגת שריתקה את הקהל למשך שעה וחצי ברציפות, מסר שיעור על אחדות ה' בתורת האריז"ל כפי שנתבארה בתורת החסידות.

במקביל, נערכה בכניסה לאוהל מכירה ענקית של ספרי חסידות - ע"י ארגון תורת חב"ד לבני הישיבות, וכן הוקרן ווידאו מהתוועדויות כ' אב אצל הרבי - שקולו נשמע לכל באי בית החיים, וגם שם צפו עשרות רבות במשך כל הלילה במראות הקודש.

כמו כן, חולקו ביציאה מהאוהל אלפי שקיות "צידה לדרך", עם מזון ושתיה גשמית לנוסעים בחזרה לבתיהם וחוברת "אור וחום" בהוצאת מעיינותיך - כמזון רוחני לדרך.

בנוסף לזה, דאגה אגודת קרית חב"ד לחלוקת מגבות לטובלים במקווה האריז"ל, כדי להקל על האורחים, מגבות אשר בעזהי"ת ימשיכו לשרת את באי המקווה לשנים רבות.

השליח הראשי לצפת הרב חיים קפלן, שעמד מאחורי הארגון כולו, ציין כי הפעילות נעשה ע"י ולזכות ר' חיים צבי בן שולמית, להצלחה בכל המצטרך לו בגשמיות וברוחניות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.