מערכת COL | יום ז' אב ה׳תשע״ז 30.07.2017

גאב"ד אנטוורפן התפעל מבקיאות התמימים

תלמידי ישיבת 'תומכי תמימים' באנטוורפן, השלוחים הצעירים ממדינות אירופה וחבר-העמים, שהצטיינו ב'מבצע תורה' שנערך בישיבה בשנה החולפת, עמדו בכור המבחן על כל מסכת נדרים אצל רב העיר גאב"ד 'מחזיקי הדת' הרב אהרן שיף, שהתפעל מבקיאותם במסכת נדרים • המבצע מתקיים לזכרו של הת' אורי ניסן בן יבדלחט"א הרב מענדל גורארי' • דיווח ותמונות
גאב
מבחן מסכם 'מבצע תורה' לע"נ הת' אורי ניסן גורארי' ע"ה (בתמונה הקטנה)
במסגרת 'מבצע תורה' שהתקיים בשנה החולפת בישיבת 'תומכי תמימים' שבאנטוורפן, ערך גאב"ד "מחזיקי הדת" הגאון הרב אהרן שיף, מבחן כללי על כל מסכת נדרים לתלמידים שהגיעו לשלב הסיום ועברו בהצלחה את המבחן בכתב.

המרא דאתרא הביע התפעלותו מעוצמת ידיעותיהם של התמימים בכל חלקי המסכת, כשהוא מדגיש את חשיבות ההתמדה והגיעה בתורה והזכות הגדולה להיות שליח של הרבי ששקוע בלימוד התורה.

מבצע התורה שנערך בישיבה לזכרו ולע"נ הת' אורי ניסן בן יבדלחט"א השליח בעיר הרב מענדל גורארי', המריץ את תלמידי הישיבה ללמוד את המסכת הנלמדת בישיבה ולשלוט בצורה בהירה בנבכי המסכת, כולל פירושי הר"ן על אתר וכן ביאורי הראשונים והאחרונים.

לצד הרב שיף ישבו רבני הישיבה, השליח הראשי והמשפיע הכללי הרב שבתי סלבטיצקי, ראש הישיבה הרב מנחם מענדל טברדוביץ' וכן הרב שלמה קוריץ שמנהל בהצלחה את המבצע שמלווה את חודשי הלימוד בישיבה, כולל לימוד מחוץ לסדרי הישיבה הקבועים.

בסיום המבחן, שללא ספק גרם לקידוש שם ליובאוויטש גדול, הוכרז כי גם בשנת הלימודים הקרובה יתקיים 'מבצע תורה' על מסכת בבא-קמא אותה ילמדו אי"ה בישיבה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.