מערכת COL | יום ה' אב ה׳תשע״ז 28.07.2017

זעקת חברון ● הרב יוסף הרטמן

הם מתבצרים בביתם שנקנה באופן חוקי בכסף מלא, חרב הבג"צ מאיימת לשוב ולגרשם ● לא מדובר בערבים שרכשו בית ביפו או בלוד, כי הם לעולם לא יגיעו לסיטואציה כזו! ● הרב יוסף הרטמן במכתב שנשלח לראש הממשלה בנימין נתניהו ולשר הביטחון אביגדור ליברמן, בו הוא מביע את כאבו על המציאות הקיימת בעת הזו בחברון, עיר האבות ● זעקת חברון
זעקת חברון ● הרב יוסף הרטמן
הרב יוסף הרטמן על רקע מערת המכפלה. בצד שמאל: 'זעקת חברון' - מאמר שפרסם ב'הצופה' בשנת תשל"ט
הרב יוסף הרטמן

מדובר באחינו היהודים בחברון. בשנת תשע"ז, תחת ממשלה ימנית לכאורה, המצהירה השכם והערב כי חברון שייכת לעם ישראל לנצח. ממשלה שהגיבה בזעם ובצדק על ההחלטה הבזויה וההזויה של אונסק"ו לפיה מערת המכפלה בחברון והרובע העתיק הם אתר מורשת פלשתינאי. שומו שמיים! עם ישראל גר בחברון קרוב לארבעת אלפים שנה! כיצד ניתן להכחיש זאת במצח נחושה?! עם ישראל מצפה היום מראש הממשלה מר בנימין נתניהו ומשר הביטחון אביגדור ליברמן ומכל חברי הממשלה כי יורו מייד להשאיר את היהודים ב'בית המכפלה' לתמיד.

במקביל, יש לאכלס מייד את כל הדירות שנקנו באופן חוקי ובכסף מלא כמו 'בית השלום' ובתים נוספים וכן את כל החנויות ברובע היהודי. לפני שנים רבות היהודים, הבעלים החוקיים של המקום, גורשו משם בחרפה ובביזיון עם הרבה הבטחות כי יוחזרו בקרוב. כן, חובה להתחיל בתנופת בנייה של רצף יהודי מחברון ועד לקריית ארבע לאורך 'דרך הגיבורים' כפי שהובטח בזמנו לאחר הטבח המזעזע.

זאת תהיה התשובה היהודית האמיתית להחלטת אונסק"ו האומללה והמבישה. אסור לעקור יהודים מביתם על סמך איזו תביעה תלושה מהמציאות של ערבי שכאן גרו "אבותיו" כפי שקורה עכשיו בדרך האבות בגוש עציון. די! מספיק לעקירות ולגירוש יהודים מביתם!

אנחנו נמצאים בסמיכות ליום הזיכרון ל'טבח חברון' בשנת תרפ"ט (1929). דם קדושי חברון זועק לשמים! החזירו את חברון לעם היהודי! לא יעלה על הדעת שממשלה יהודית- ימנית תמנע מיהודים את זכותם החוקית לגור בבתים שרכשו במיטב כספם באופן חוקי. בעת הזאת, חס וחלילה אם יגורשו יהודים מחברון זה יהיה אות קלון לממשלה שלנו, בה תמכנו והננו רוצים בהמשך כהונתה ושליטתה בצורה נחושה, נבונה, הולמת ואמיצה בכל חבלי א"י כולל חברון, ירושלים יהודה, שומרון ובנימין. לפיתוח ושגשוג כל היישובים הקיימים שם ובניית יישובים חדשים.

בנוסף, מהלך כזה ייתן רוח גבית לטרור הפלשתינאי ח"ו. השונא שלנו מחכך ידיו בהנאה לראות את הממשלה היהודית המגרשת ועוקרת יהודים מביתם כפי שעשו לבושתנו ולחרפתנו,לפני שתים עשרה שנה בגוש קטיף וצפון השומרון, כפי שעשו בעמונה, בעפרה, בגבעת האולפנה בבית אל ועוד.

בית המכפלה שלנו מעכשיו ולתמיד!

חברון שלנו מאז ולתמיד!

מערת המכפלה שלנו מאז ולתמיד!

*
בתמונה המצורפת: זעקת חברון: מאמר של הרב יוסף הרטמן בעיתון "הצופה" מכ"ז אייר תשל"ט. גם אז, כמו היום, התבצרו נשות קרית ארבע וילדיהן ועוררו את דעת הקהל והתקשורת
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.