מערכת COL | יום ד' אב ה׳תשע״ז 27.07.2017

הנהלת משרד החינוך ביקרה בכותל המערבי

באמצע חופשת הקיץ בבתי הספר, התכנסה בשבוע שעבר הנהלת משרד החינוך בראשות שר החינוך מר נפתלי בנט ומנכ"ל משרד החינוך מר שמואל אבואב בכותל המערבי לציון חמישים שנה לאחדות ירושלים לקראת פתיחת שנת הלימודים הבאה.
 הנהלת משרד החינוך ביקרה בכותל המערבי
באמצעה של חופשת הקיץ בבתי הספר, התכנסה בשבוע שעבר הנהלת משרד החינוך בראשות שר החינוך מר נפתלי בנט ומנכ"ל משרד החינוך מר שמואל אבואב בכותל המערבי לציון חמישים שנה לאחדות ירושלים לקראת פתיחת שנת הלימודים הבאה.

במסגרת הביקור ביקרו חברי ההנהלה בחפירות החדשות שבכותל המערבי ובמנהרות הכותל המערבי בהדרכתו של מנכ"ל הקרן למורשת הכותל המערבי מר מרדכי (סולי) אליאב לאחר מכן שמעו הרצאה מרתקת של הצנחן יורם זמוש שבה סקר את רצף האירועים שהיה לפני חמישים שנה. ההנהלה התכנסה באולם 'אחר כתלנו' שבמנהרות הכותל המערבי לקיום דיון היערכות לפתיחת הלימודים.

בפני המתכנסים נשא דברים רב הכותל המערבי הרה"ג שמואל רבינוביץ שליט"א שאמר כי הכותל המערבי, וירושלים בכלל, הם אולי המרכיב העמוק והמהותי ביותר בזהות שלנו כיהודים. "כולנו באנו מירושלים וחזרנו לירושלים. כולנו התאבלנו על ירושלים והתפללנו על ירושלים. ירושלים היא הקוד הגנטי שלנו. היא הצפון במצפן הרוחני שלנו. ירושלים היא הכל. לבוא לירושלים פירושו לחזור אל עצמנו, ולשמוע מה יש לעיר הנצחית הזאת לומר לנו, ברגע הזמן הזה" אמר הרב וברך על שיתוף הפעולה של משרד החינוך עם הקרן למורשת הכותל המערבי הפועל להנגשת הכותל לעם ישראל באמצעות תכניות שונות של בתי ספר, תכניות בר מצווה ועוד יזמות שנועדו לחבר את הדור הצעיר לעברו ולשרשרת הדורות הנצחית.

השר נפתלי בנט – שר החינוך הציג את סיפור העליה של הוריו לארץ בעקבות המלחמה. והחובה של משרד החינוך להעלות את ירושלים במרכז העשייה החינוכית.



הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.