מערכת COL | יום ד' אב ה׳תשע״ז 27.07.2017

הצלחה לרשת מחנות הקיץ "גן ישראל" במוסקבה

ב-7 'קעמפים' מקבילים במוסקבה, משתתפים מאות רבות של ילדים יהודים ברשת "גן ישראל", כאשר לרבים מהם זה החינוך היהודי היחיד שהם מקבלים במשך השנה  • לסיפור המלא, תמונות
הצלחה לרשת מחנות הקיץ
צילום: נתן לאזובניקוב ואלי איטקין
הצלחה גדולה וסוחפת נרשמה השנה ברשת מחנות הקיץ "גן ישראל" במוסקבה, בה מקבלים מאות רבות של ילדים חינוך יהודי על טהרת הקודש בחודשי הקיץ, בתקופה בה נמצאים מוסדות החינוך הרשמיים והקבועים בחופשה שנתית.

ה'קעמפים' נערכים בקמפוסים של ישיבות חב"ד במוסקבה, אותם ייסד רבה הראשי של רוסיה הגאון רבי בערל לאזאר, ומנוהלים בידי צוותות של מדריכים מסורים, תלמידי ובוגרי הישיבות עצמם.

מסגרות אלו מיועדות בעיקר למען תלמידים יהודיים, שבמשך כל השנה אינם לומדים לעת עתה במוסדות חינוך יהודים, וזו ההזדמנות היחידה להעניק להם חינוך יהודי כשר על טהרת הקודש. ואכן, צוות ההנהלה והמדריכים מנצלים כל רגע והזדמנות להאהיב על החניכים שם שמים, לימוד התורה וקיום המצוות, כאשר תוצאות חיוביות רבות מתקבלות בסיום ואף תוך כדי המחנה. אם בקבלת שם יהודי, בריתות מילה, החלטות טובות בשמירת תורה ומצוות, ורישום ללימוד באחד ממוסדות החינוך היהודים הרבים הקיימים היום במוסקבה.

בנוסף הוקמו מחנות קיץ מיוחדים לתלמידי התלמוד תורה ולתלמידות בית הספר 'בנות מנחם' שבמוסקבה, ואילו תלמידי הישיבה לצעירים 'תומכי תמימים' שבבירה, שהו השנה במחנה קיץ עם מסגרת לימודית בצוותא במוסדות חב"ד בשכונת רמת שלמה בירושלים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.