מערכת COL | יום ג' אב ה׳תשע״ז 26.07.2017

התרומה המרגשת של ניצולי השואה לנפגעי השריפה בצפת

לניצולי שואה המתגוררים בצפת, נגע מצבם של נפגעי שריפת הענק בעיר והם ארגנו באופן ספונטני קמפיין התרמה בין חבריהם. לאחר שגייסו את הסכום, נציגים מטעמם העבירו את התרומה לסניף 'כולל חב"ד' בצפת. הרב יורם מעודה: "הם הביעו את שמחתם מכך שהם יכולים לתת לאחרים" • לכתבה מלאה
התרומה המרגשת של ניצולי השואה לנפגעי השריפה בצפת
רגע לא שגרתי התרחש השבוע במשרד 'כולל חב"ד' בעיר צפת. אל המשרד נכנסו נציגי ניצולי שואה, יוצאי חבר העמים. "אספנו כסף מכל ניצולי השואה בצפת עבור נפגעי השריפה בעיר", אמרו למנהל הסניף הצפתי ההמום, הרב יורם מעודה.

נציגי ניצולי השואה – חברי כולל 'תפארת זקנים – לוי יצחק' של 'כולל חב"ד', הסבירו לרב מעודה כי הניצולים שמעו על הקמפיין למען נפגעי השריפה, והחליטו להירתם, כל אחד לפי יכולתו. "נגע לכולנו מצבם של הנפגעים", סיפרו הנציגים בהתרגשות.

מסתבר שבימים האחרונים התגייסו הניצולים, באופן פרטי, ואספו יחד כעשרת אלפים שקלים, שיועברו ישירות עבור שיקום הבתים השרופים.

אל נציגי הניצולים שהעבירו את התרומה, התלווה הרב ברוך אריסטר, שמפעיל מטעם 'כולל חב"ד' את "מרכז יום" לקשישים עולים וניצולי שואה, זאת במסגרת פעילות 'תפארת לוי יצחק', המפעילה מרכזי יום עם פעילויות תוכן וארוחה חמה למאות קשישים בכל רחבי הארץ.

"הם הביעו את שמחתם מכך שהם יכולים לתת לאחרים", מספר הרב מעודה, "הם הדגישו בפניי שרבים מהניצולים שמחו להתגייס למאמצי ההתרמה. במהלך הביקור שלהם, כשסיפרתי להם על המשפחות שעדיין נעות בין דירות זמניות והראיתי להם תמונות, הם במקום התקשרו לידידים והשיגו מזרונים חדשים וציוד נוסף"
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.