מערכת COL | יום א' אב ה׳תשע״ז 24.07.2017

צוות מחנה הקיץ "גן ישראל - כפר חב"ד" התכנסו ליום עיון

למעלה ממאה אנשי צוות מחנה הקיץ "גן ישראל - כפר חב"ד" התכנסו ליום עיון. את ברכת ועד כפר חב"ד הביא יו"ר ועד כפר חב"ד הרב שמעון רבינוביץ' • הרב יוסף יצחק זילברשטרום  ראש הישיבה קטנה תומכי תמימים קרית גת דיבר בפני הצוות על המשמעות החינוכית שמוטלת על כל אחד ואחד • איש החינוך הרב משה הבר דיבר על המחויבות האישית של כל איש צוות באופן פרקטי ומעשי • צוות מחנה הקיץ "גן ישראל - כפר חב"ד"
צוות מחנה הקיץ
למעלה ממאה אנשי צוות מחנה הקיץ "גן ישראל - כפר חב"ד" התכנסו ליום עיון. את ברכת ועד כפר חב"ד הביא יו"ר ועד כפר חב"ד הרב שמעון שיחי' רבינוביץ'.

הרב יוסף יצחק זילברשטרום שליט"א ראש הישיבה קטנה תומכי תמימים קרית גת דיבר בפני הצוות על המשמעות החינוכית שמוטלת על כל אחד ואחד. המרצה המפורסם איש החינוך הרב משה שיחי' הבר דיבר על המחויבות האישית של כל איש צוות באופן פרקטי ומעשי. את האירוע הנחה מנהל מחנה הקיץ התמ' הנע' רועי שיחי' צנעני

ביום חמישי האחרון התכנסו למעלה ממאה אנשי צוות מחנה הקיץ "גן ישראל - כפר חב"ד" ליום עיון מיוחד לקראת ימי הקעמפ הממשמשים ובאים. מחנה הקיץ "גן ישראל - כפר חב"ד" כולל מיני קעמפ של חצי יום לגילאים 6-9, וקעמפ של יום שלם לגילאים 10-13 והשנה צפויים להשתתף בהם כ - 400 חיילים. השנה מציינים בהנהלת הקעמפ את שנת ה - 20 לפעילות הקעמפ תחת ועד כפר חב"ד.

"השנה משקיעים באווירה חסידית במיוחד", מספר בפנינו הרב בנצי שיינברגר, חבר ועד הכפר ואחראי על מערכת החינוך בכפר, "הצוות החינוכי מכין מבצעים מיוחדים ותוכניות מיוחדות בכדי להחדיר בחיילים חינוך חסידי והתקשרות לרבי כיאה לחייל בצבאות השם".

את האירוע פתח יו"ר ועד כפר חב"ד הרב שמעון רבינוביץ', שהביא את ברכת ה'ועד' לאירוע. והודה בחום לצוות על המאמץ וההשקעה, והעביר את המסר והצפיה של אנ"ש בכפר מהצוות החינוכי, לקייץ חסידי ותוסס כפי רצונו הקדוש של כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו.

הרב יוסף יצחק זילברשטרום ראש הישיבה קטנה תומכי תמימים קרית גת נאם על המשמעות החינוכית והמשמעת העצמית המוטלת על כל אחד מאנשי הצוות. "כל תנועה וכל מעשה של איש צוות בקעמפ, ואין משנה באיזה תפקיד הוא משמש, נחקקים בחיילים לעד, ומשפיעים עליהם רבות לשנים הבאות".

את המשא המרכזי של האירוע נשא המרצה המפורסם איש החינוך הרב משה שיחי' הבר, שתירגם את הדברים לפסים פרקטיים ומעשיים. "על המפקד מוטלת האחריות לוודאות שהחייל שבסיירת שלו הביא את ארוחת הבוקר. לפעמים גם דברים קטנים שנראים כשוליים, משפיעים על קבלת המסר החינוכי של החיילים", אמר הרב הבר.

את האירוע הנחה מנהל מחנה הקייץ התמ' הנעל' רועי שיחי' צנעני, שמשקיע רבות להצלחת הקעמפ. וחתם את האירוע בברכה שההשקעה המרובה של אנשי הצוות, שמשקיעים לילות כימים בהכנות לקעמפ, יהיו המכה בפטיש לביאת גואל צדק במהרה בימינו.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.